• ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
  • کد خبر: 52027
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمد ربیعی

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اگر چه دوست داشتم در بازی‌های خانگی بیشتر حمایت شویم اما به نظر هواداران احترام می‌گذارم، از نظر شاخص نتیجه‌گیری در مجموع فصل تا به حال عملکرد بدی نداشتیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پس از دیدار با شمس‌آذر قزوین اظهار داشت: بسیار بازی خوبی را انجام دادیم، اتفاقات بازی کاملاً بر خلاف روند بازی بود، در این بازی نیز مانند چند بازی گذشته بدشانسی آوردیم.

وی افزود: فکر می‌کتم تا اینجا کار خود را برای ذوب‌آهن انجام دادم و به هواداران حق می‌دهم که اعتراض کنند و من هم در همین لحظه استعفای خود را اعلام می‌کنم و دست باشگاه را برای تغییرات باز می‌گذارم.

ربیعی تصریح کرد: ما ۵ بازیکن اصلی خود نسبت به ابتدای فصل را از دست دادیم اما هیچوقت رتبه ما دو رقمی نشد، نتیجه را باختیم اما فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم، مهم ذوب‌آهن و موفقیت این تیم است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه در شرایط احساسی استعفا نداده است، خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن هواداران اصیلی دارد، اگر چه دوست داشتم در بازی‌های خانگی بیشتر حمایت شویم اما به نظر هواداران احترام می‌گذارم، از نظر شاخص نتیجه‌گیری در مجموع فصل تا به حال عملکرد بدی نداشتیم.

وی ادامه داد: از دست دادن این همه فرصت گلزنی طبیعی نیست، در مورد نقل و انتقالات نیم‌فصل دیگر صحبت نمی‌کنم، شاید آن زمان باید صحبت می‌کردم اما حرف نزدم و حرف نزده را هر زمانی می‌شود بیان کرد.

ربیعی در پایان گفت: این مسائل را پیش‌بینی می‌کردم و به هیأت‌مدیره اطلاع داده بودم، تا پیش از این استعفا نداده بودیم اما حالا به صورت رسمی این کار را انجام دادم و تصمیم در این خصوص با باشگاه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =