• ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸
  • کد خبر: 52009
  • readingTime: ۱ دقیقه
فولاد سیرجان

تیم والیبال فولاد سیرجان با پیروزی در بازی دوم سری فینال لیگ برتر به عنوان قهرمانی فصل ۰۳-۱۴۰۲ رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم‌های والیبال فولادسیرجان و شهداب یزد شنبه ۱۸ فروردین‌ماه در دومین دیدار فینال لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۹ رو در روی یکدیگر قرار گرفتند، که فولادسیرجان با نتیجه سه بر دو پیروز شد و به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌های لیگ برتر والیبال رسید.

ست اول: امتیاز اول برای شهداب ثبت شد، دو تیم پایاپای یکدیگر پیش آمدند تا اینکه شهداب سه امتیاز اختلاف ایجاد کرد و عطایی تایم استراحت گرفت. شاگردان تندروان در حمله و دفاع عملکرد بهتری دارند و اختلاف امتیاز را به عدد پنج افزایش می‌دهند. شهداب به امتیاز ۱۸ رسید تا سرمربی فولادسیرجان دومین وقت استراحت خود را درخواست کند. امتیاز ۲۰ برای یزدی‌ها روی تابلو ثبت شد، در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود شهداب تمام شد.

ست دوم: در این ست دو تیم پا به پای یکدیگر پیش آمدند تا اینکه فولادسیرجان دو امتیاز اختلاف ایجاد کرد. شهدابی‌ها بازی را در امتیاز ۹ به تساوی کشاندند. شاگردان تندروان امتیاز ۲۰ را به نام خود ثبت کردند و عطایی تایم استراحت گرفت. این ست از امتیازات معمول خارج شد و در نهایت فولادسیرجان با نتیجه ۳۰ بر ۲۸ به پیروزی رسید.

ست سوم: سیرجانی‌ها از ابتدای این ست چهار امتیاز اختلاف ایجاد کردند و تندروان تایم استراحت گرفت. شاگردان عطایی در این ست خوب ظاهر شدند، اختلاف امتیاز برای فولادسیرحان به عدد هفت افزایش بافت تا شهدابی‌ها دومین وقت استراحت را هم درخواست کنند. شاگردان عطایی به امتیاز ۲۰ رسیدند، در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ به سود فولادسیرجان تمام شد.

ست چهارم: این ست را شهداب با انگیزه بیشتری آغاز کرد و دو امتیاز پیش افتاد، فولادی‌ها بازی را امتیاز ۱۲ به تساوی کشاندند تا تندروان تایم استراحت بگیرد. شهدابی‌ها این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ پیروز شدند تا تکلیف برنده این دیدار در سن پنجم مشخص شود.

ست پنجم: در این ست دو تیم پا به پای یکدیگر پیش می‌روند، شهداب به امتیاز ۸ رسید و دوتیم جای خود را در زمین بایکدیگر عوض کردند. بازی در امتیاز ۱۰ به تساوی کشیده شد و شهداب تایم استراحت گرفت. در نهایت این دیدار با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ به سود فولادسیرجان تمام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =