• ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۰
  • کد خبر: 51924
  • readingTime: ۱ دقیقه
شهروز همایونفرمنش

بازیکن تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: در ست پنجم با غیرت و همت بازیکنان توانستیم شهداب را شکست دهیم؛ فکر می‌کنم چک اول را زدیم و استراحت خواهیم کرد تا در مسابقه دوم حاضر شویم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم‌های والیبال فولادسیرجان و شهداب یزد امشب پنجشنبه ۱۶ فروردین‌ماه در نخستین دیدار فینال لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۹ رو در روی یکدیگر قرار گرفتند، که این دیدار با نتیجه سه بر دو به نفع سیرجانی‌ها تمام شد.

شهروز همایونفرمنش دریافت کننده قدرتی فولاد سیرجان ایرانیان، در رابطه با این دیدار گفت: بازی فینال است و دو تیم شناخت خوبی از یکدیگر دارند. دو ست اول را خیلی خوب شروع کردیم و پایاپای جنگیدیم. در مقاطعی از آن‌ها در امتیازات عقب بودیم، اما با تجربه بازیکنان و کادر فنی توانستیم پیروز شویم. در ست سوم و چهارم تحت تأثیر بازی خوب شهدابی‌ها قرار گرفتیم. این تیم مهره‌های ارزشمندی دارد و با تعویض پاسور تمام تاکتیک‌های دفاعی ما را بهم ریختند. به خوبی در ساید اوت عمل کردند.

وی ادامه داد: در ست پنجم با غیرت و همت بازیکنان توانستیم شهداب را شکست دهیم. فکر می‌کنم چک اول را زدیم و استراحت خواهیم کرد تا در مسابقه دوم حاضر شویم. مطمئناً تدابیری برای بازی دوم داریم و روی نقاط قوت خود و ضعف حریف کار خواهیم کرد. امیدوارم بتوانیم در بازی دوم هم پیروز شده و حریف را شکست دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =