• ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
  • کد خبر: 51921
  • readingTime: ۱ دقیقه
والیبال

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: فینال لیگ بازی‌ نیست که سه بر هیچ تمام شود، هیجان، زد و خورد میان تیم‌ها باید در فینال وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم‌های والیبال فولادسیرجان و شهداب یزد امشب پنجشنبه ۱۶ فروردین‌ماه در نخستین دیدار فینال لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۹ رو در روی یکدیگر قرار گرفتند، که این دیدار با نتیجه سه بر دو به نفع سیرجانی‌ها تمام شد.
مهران زارع مربی فولاد سیرجان ایرانیان در خصوص این دیدار، اظهار کرد: تماشاگران و بینندگان مسابقه شاهد فینالی تماشایی بودند، تیم شهداب با تغییراتی که ایجاد کرد ماهیت بازی را تغییر داد و روند را عوض کرد. بازی پایاپای پیش رفت و حتی لحظاتی عقب افتادیم. در نهایت برنده شدیم. فینال لیگ بازی نیست که سه بر هیچ تمام شود. هیجان، زد و خورد میان تیم‌ها باید در فینال وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: شرایط بازی روی کیفیت بازیکنان هم تأثیر می‌گذارد و در این دیدار کیفیت اصلی بازیکنان ما نمایش داده نشد. اگر نمایشی که در طول فصل داشتند در این مسابقه هم نشان می‌دادند بازی راحت‌تر تمام می‌شد. موسوی بازیکنی باتجربه‌تر از دیگر بازیکنان است و در شرایط حساس می‌تواند تصمیم‌گیری بهتری داشته باشد و با دفاع‌هایی که داشت خیلی به تیم کمک کرد، اما کار نباید به این مرحله کشیده می‌شد.

مربی فولاد سیرجان افزود: ریکاوری خواهیم داشت و از طرف کادرفنی برخی نکات به برخی بازیکنان گوشزد خواهد شد. سعی می‌کنیم مشکلات را برطرف کنیم و روز شنبه هم پیروز مسابقه باشیم. همیشه تیم‌ها مقابل ما با انگیزه بیشتری کار می‌کنند و سرمربی پیشین و بازیکنان تیم ملی در آن حضور دارند و تیم‌ها در طول لیگ هم از توان خود بیشتر انرژی می‌گذاشتند و امیدوارم پیروز مسابقه بعد باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =