والیبال

تیم والیبال فولاد سیرجان با نتیجه سه بر دو در دیدار نخست فینال لیگ برتر والیبال، شهداب یزد را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم‌های والیبال فولادسیرجان و شهداب یزد امشب _پنجشنبه ۱۶ فروردین‌ماه_ در نخستین دیدار فینال لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۹ رو در روی یکدیگر قرار گرفتند، که این دیدار با نتیجه سه بر دو به نفع سیرجانی‌ها تمام شد.

ست اول این دیدار دو تیم پایاپای پیش رفتند تا اینکه شهداب چند امتیاز جلو افتاد و عطایی تایم استراحت درخواست کرد و در ادامه مسابقه بازی به تساوی کشیده شد. فولادسیرجان به امتیاز ۲۴ رسید و اسن بار شهداب یزد تایم استراحت گرفت و در نهایت این ست با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به نفع فولادسیرجان تمام شد.

ست دوم: این ست را هم دو تیم پایاپای شروع کردند، شهداب به امتیاز ۱۵ رسید و دو اختلاف امتیاز ایجاد کرد. فولادسیرجان اختلاف امتیاز را به عدد یک کاهش داد و تندروان برای یزدی‌ها تایم استراحت گرفت. مسابقه در امتیاز ۲۰ به تساوی کشیده شد، فولادی‌ها دو امتیاز پیش افتادند تا دوباره شهداب تایم استراحت بگیرد. در نهایت فولادسیرجان این ست راهم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسید.

ست سوم: دو تیم ست سوم را هم پای یکدیگر پیش بردند تا اینکه شهداب سه امتیاز پیش افتاد. یزدی‌ها اختلاف امتیاز را به عدد ۵ افزایش دادند تا عطایی تایم استراحت بگیرد. بازیکنان فولادسیرجان تعدادی از امتیازات از دست رفته را جبران کردند اما فایده‌ای نداشت و ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به نفع شهداب یزد تمام شد.

ست چهارم: شهدابی ها از ابتدای این ست جلو افتادند، بازی با دو اختلاف امتیاز برتری شاگردان تندروان پیش می‌رود. فولادسیرجان بازی را در امتیاز ۱۲ به تساوی کشید و یزدی‌ها تایم استراحت درخواست کردند. تغییراتی که تندروان از ست قبل در تیم خود به وجود آورد تأثیر گذار بوده است و این تیم بهتر بازی می‌کند. پس از وقفه‌ای در بازی به دلیل ویدیوچک، شهداب به امتیاز ۲۰ رسید. در نهاست این ست هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود شهداب به پایان رسید.

ست پنجم: شهدابی‌ها که روحیه بالایی دارند دو امتیاز پیش افتادند، بازی در امتیاز ۳ به تساوی کشیده شد. هواداران شهداب یزد از ابتدای بازی تیم خود را با تمام توان تشویق می‌کنند. شاگردان تندروان به امتیاز ۸ رسیدند و زمین‌ها عوض شد، دو تیم تلاش زیادی برای امتیاز گیری کردند و در نهایت این فولادسیرجان بود که با بازی بهتر و نتیجه ۱۶ بر ۱۴ به پیروزی رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =