• ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
  • کد خبر: 51832
  • readingTime: ۱ دقیقه
راه پیمایی روز قدس

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان جزئیات راهپیمایی روز جهانی قدس را در اصفهان تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، حجت‌الاسلام علیرضا ناجی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس در اصفهان اظهار کرد: رژیم صهیونیستی از هر حربه‌ای استفاده می‌کند تا ایران را وارد جنگ کند و امروز اتفاقاتی را در غزه می‌بینیم که در تاریخ شنیده بودیم؛ همان اتفاقاتی که قلب همه را به درد آورده است‌.

وی با اشاره به شعار روز قدس امسال که «از طوفان الاقصی به طوفان الاحرار» تغییر یافته است، گفت: احرار به معنای آزادگان بوده و با این شعار پیامی را می‌گوئیم که اگر دین ندارید آزاده باشید، چرا که طوفان الاحرار مسلمان و غیرمسلمان نمی‌شناسد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: راهپیمایی روز قدس در ۱۱۴ شهر و ۱۲۰ روستای استان اصفهان برگزار می‌شود و اطلاع رسانی در خصوص زمان و مکان مراسم اصفهان در فضای مجازی اعلام شده است به دلیل همین از اول اسفندماه تصمیم گرفتیم که راهپیمایی مردم اصفهان فقط در میدان امام خمینی (ره) برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه تئاتر گروه فتح بیت‌المقدس و گروه‌های مختلف سرود در جایگاه‌های فرعی میدان امام اجرا می‌شود، گفت: سخنران برنامه امسال امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران است و به دلیل روزه‌داری مهمانان از خواننده اصفهانی برای اجرا در میدان دعوت می‌کنیم و در ادامه هم‌خوانی اسماءالحسنی را توسط مردم با گروه تواشیح بی نه خواهیم داشت. همچنین نماز جمعه در همان مکان برگزار شود که فردا ستاد برگزاری نماز جمعه در خصوص جزئیات نماز روز قدس اطلاع رسانی خواهد کرد.

ناجی درباره اینکه تاکنون برای برگزاری ۲۰ غرفه در میدان برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: برنامه‌های ویژه آموزش و پرورش پویش سرود با عنوان «پرواز فرشتگان» است که امیدواریم بازخوردهای آن در صدا و سیما هم انعکاس داده شود؛ همچنین پویش «روایت طوفان» را نیز برای معلمان خواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =