• ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
  • کد خبر: 51790
  • readingTime: ۱ دقیقه
امداد و نجات

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان از انجام ۳۴۹ عملیات امدادرسانی توسط عوامل این نهاد در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش ایراسین، بمانعلی یوسفی اظهار کرد: این امدادرسانی‌ها به حوادث طبیعی و غیر طبیعی که از ۲۴ اسفند گذشته تا پایان تعطیلات نوروزی در استان رُخ داد، صورت گرفت و ۱۷۸ مورد آن جاده‌ای بود.

وی با بیان اینکه حوادث طبیعی و غیر طبیعی که هلال احمر اصفهان در مدت مذکور به آنها امدادرسانی کرد ۱۴ فوتی و ۵۷۵ مصدوم داشت، افزود: ۱۸۴ نفر از مصدومان به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۱۴ نفر خدمات پزشکی سرپایی دریافت کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان خاطرنشان کرد: ۱۷۸ فرد حادثه دیده در این مدت توسط عوامل هلال احمر به‌صورت اضطراری اسکان یافتند.

یوسفی ادامه داد: پنج حادثه سیل، آب‌گرفتگی و برف، ۲ واقعه کارگاهی، ۲۹ سانحه شهری، یک مورد آتش سوزی و انفجار، هفت حادثه کوه، ۲ اتفاق ساحلی، یک مورد نقص وسیله نقلیه و یک مورد مفقودی در مدت مورد اشاره به وقوع پیوست که امدادرسانی عوامل هلال احمر را به‌دنبال داشت.

وی یادآور شد: یکهزار و ١١٠ نجاتگر هلال احمر استان اصفهان در ایام نوروز ۱۴۰۳ در ۴۵ پایگاه امدادی مستقر بودند و به صورت ۲۴ ساعته کشیک داشتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان تصریح کرد: شمار حوادث استان در نوروز سال قبل ۳۴۸ مورد و ۱۷۷ مورد آن جاده‌ای بود.

استان اصفهان با بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی که یک هزار و ۸۵۰ مورد آن به ثبت ملی و ۱۵ اثر آن به ثبت جهانی رسیده، کانون توجه گردشگران بویژه در عید نوروز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =