گیتی پسند

بازیکن تیم والیبال گیتی‌پسند گفت: در سالی که گذشت همراه با تیم گیتی‌پسند به آن چیزی که هدفمان بود رسیدیم و سال را به خوبی به پایان رساندیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم والیبال گیتی‌پسند در فصل ۱۴۰۳_۱۴۰۲ لیگ برتر والیبال با هدف حضور در جمع هشت تیم برتر بسته شد، گیتیزن‌ها فصل را خوب شروع کردن و با چند پیروزی متوالی به رده دوم جدول رسیدند.

اواخر دور رفت مسابقات لیگ برتر والیبال بود که شاگردان سعید عقیلی دچار افت شدند و تا رده پنجم جدول پایین آمدند، برای بهتر شدن شرایط تیم در تعطیلات نیم‌فصل تغییرات در میان قرمزپوشان اصفهان رخ داد و محمد حسین نجاتی (مربی) و بهنام حاجی‌پور (بازیکن) از این تیم جدا شدند تا وحید صادقی (مربی) و محمد صادقی (بازیکن) جانشین آن‌ها شوند.

در نیم‌فصل دوم هم گیتیزن‌ها عملکرد قابل قبولی داشتند و در نهایت با ۱۶ پیروزی، ۱۰ شکست، ۴۸ امتیاز و جایگاه چهارمی راهی پلی‌آف شدند؛ در این مرحله مقابل پیکان صف آرایی کردند که در دو بازی متوالی شکست خوردند تا ماجراجویی اصفهانی‌ها در لیگ برتر والیبال تمام شود.

مرصاد آقاجانی بازیکن تیم والیبال گیتی‌پسند در رابطه با شرایط گیتیزن‌ها در فصلی که گذشت، در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: در این فصل چند بازیکن ملی‌پوش لژیونر شدند و دیگر بازیکنان خوب در تیم‌ها پخش شدند و فولادسیرجان تنها تیم لیگ است که بیشتر بازیکنانش ملی‌پوش هستند؛ همه تیم‌ها در دور رفت اعتقاد داشتند که گیتی‌پسند به صورت شانسی در بالای جدول قرار گرفته و دیگر نتیجه نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم همه توان و انرژی خود را گذاشتند تا ثابت کنند جایگاهی که داریم به حق است، چند هفته قبل از پایان دور برگشت بود که صعود گیتی‌پسند به پلی آف قطعی شده بود و استرسی از این بابت نداشتیم.

بازیکن تیم والیبال گیتی‌پسند در خصوص شکست مقابل پیکان در پلی‌آف، تصرح کرد: دو بازی با پیکان انجام دادیم که همه بازیکنان تلاش کردند و کم‌کاری از کسی شاهد نبودیم، اما نشد که پیروز شویم و در نهایت کار ما در لیگ برتر والیبال فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تمام شد.

آقاجانی با بیان اینکه با تیمی قرارداد ندارم، گفت: به تازگی مسابقات تمام شده، می‌خواهم استراحت کنم و درحال حاضر به تنها چیزی که فکر نمی‌کنم والیبال است.

وی در رابطه با پایان سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: نخست جا دارد سال جدید را به مردم خوب کشورم تبریک بگویم، سالی پر از خوشبختی برای آنها آرزو می‌کنم. همراه با تیم والیبال گیتی‌پسند سال ۱۴۰۲ برای ما خوب تمام شد زیرا به آن چیزی که هدفمان بود رسیدیم.

مرصاد آقاجانی: در گیتی‌پسند به هدف‌مان رسیدیم/ به والیبال فکر نمی‌کنم

مرصاد آقاجانی: در گیتی‌پسند به هدف‌مان رسیدیم/ به والیبال فکر نمی‌کنم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =