• ۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
  • کد خبر: 51495
  • readingTime: ۱ دقیقه
مدیرعامل توکافولاد

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد به همراه جمعی از مدیران عامل شرکت‌های این گروه با نماینده ولی فقیه در استان اصفهان و امام جمعه شهر اصفهان دیدار کردند.

به گزارش ایراسین، مدیرعامل این گروه به همراه جمعی از مدیران عامل شرکت‌های توکافولاد با حضور در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان اصفهان با امام جمعه اصفهان دیدار کردند.

بنا بر این گزارش، در این دیدار مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد ضمن ارائه‌ی گزارشی از پیشرفت‌ها و دستاوردهای حاصله در این هلدینگ به تبیین برنامه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای در دستور کار توکافولاد پرداخت و در ادامه نیز مدیران عامل برخی شرکت‌های این گروه به تشریح ظرفیت‌ها و چالش‌های فراروی شرکت‌های خود پرداختند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان و امام جمعه شهر اصفهان نیز در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت بازرگانی و صادرات محصولات شرکت‌های تولیدی، به تبیین نکاتی در باب رعایت الزامات حرفه‌ای بازرگانی و اهمیت حفظ سلامت محیط کار پرداخت.

گفتنی است در دیدار احمدرضا سبزواری با آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، ایاز اسماعیلی مدیرعامل شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا، حسین پورمقدم مدیرعامل شرکت بازرگانی توکاتدارک و محمد جعفری مدیرعامل شرکت غلطک‌ها و لاستیک‌های صنعتی مبارکه (میرکو) نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =