ستاره‌های فوتبال در گوگل

داده‌های جدید نشان می‌دهد که لیونل مسی در سرچ گوگل بالاتر از کریستیانو رونالدو قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، وبسایت Footgoal با جمع‌آوری داده‌ها نشان داده که کدام فوتبالیست‌ها در سال ۲۰۲۴ بیشتر از سایرین در گوگل سرچ شدند. در اینجا فهرست ده فوتبالیستی که میانگین بیشترین تعداد سرچ گوگل در ماه را داشتند آورده شده است:

  1. لیونل مسی (۱۸,۴ میلیون سرچ ماهانه): ترافیک جستجوی ماهانه مسی در مقایسه با همین زمان در سال گذشته ۵.۲ میلیون افزایش یافته و مطمئناً انتقال او به ایالات متحده نقش مهمی در این امر ایفا کرده است. تصمیم او برای انتقال به اینترمیامی باعث موفقیت تجاری بزرگی برای خودش و به طور کلی لیگ آمریکا شده است.
  2. کریستیانو رونالدو (۱۵,۲ میلیون سرچ ماهانه): رونالدو در سال ۲۰۲۳ بیشترین تعداد سرچ گوگل را در بین تمام فوتبالیست‌های جهان به خودش اختصاص داد، اما این بار مجبور است که به رتبه دوم بسنده کند. ممکن است که او دیگر در صدر لیست نباشد، اما ۱۵,۲ میلیون جستجوی ماهانه همچنان او را به یکی از افرادی که نامش بیشترین سرچ گوگل را دارد تبدیل می‌کند.
  3. کیلیان امباپه (۱۱ میلیون سرچ ماهانه): امباپه علاوه بر اینکه یکی از بهترین فوتبالیست‌های جهان است، به دلایلی مرتباً خبرساز می‌شود. حماسه نقل و انتقالات پیرامون فوق‌ستاره پاری‌سن‌ژرمن حداقل در سه سال اخیر سرفصل‌های فوتبال جهان را در دست گرفت. جای تعجب نیست که با انتقالش به رئال مادرید میزان ترافیک جستجوی ماهانه او بیشتر شود.
  4. نیمار (۱۰,۸ میلیون سرچ ماهانه): انتقال نیمار به الهلال در تابستان باعث شد بسیاری از مردم در موردش صحبت کنند، اما هواداران عربستان سعودی فرصت زیادی برای دیدن این فوق‌ستاره برزیلی در زمین پیدا نکردند. با این حال انتظار می‌رود که این ستاره به زودی از شر مصدومیت خلاص شود و فصل آینده را پرقدرت آغاز کند.
  5. هری کین (۳,۱ میلیون سرچ ماهانه): انتقال کین به بایرن مونیخ میزان جستجوی نام این ستاره انگلیسی در گوگل را افزایش داد. کین امیدوار است که در آلمان دستش به جام برسد اما با روندی که تیمش تا به اینجای فصل طی کرده بعید است که این ستاره قهرمانی بوندس‌لیگا را حداقل در این فصل تجربه کند.
  6. سرخیو راموس (۲,۲ میلیون سرچ ماهانه): راموس با ۶۲,۸ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام، یکی از شناخته‌شده‌ترین فوتبالیست‌های نسل خود است. علیرغم اینکه دیگر برای تیمی مانند رئال مادرید یا پاری‌سن‌ژرمن بازی نمی‌کند، همچنان هواداران پرشماری دارد.
  7. کریم بنزما (۱,۸ میلیون سرچ ماهانه): بنزما دیگر در اروپا بازی نمی‌کند اما هنوز به طور میانگین ۱,۸ میلیون جستجوی ماهانه در گوگل دارد. او از زمانی که به لیگ حرفه‌ای عربستان منتقل شده خبرساز بوده است. از درگیری با مربیان و مقامات تیم و باشگاه گرفته تا ترک تمرینات الاتحاد، این ستاره حداقل چند ماه پر حادثه را پشت سر گذاشته است.
  8. لوکا مودریچ (۱,۶ میلیون سرچ ماهانه): مودریچ حتی در سال‌های پایانی دوران حرفه‌ای خود نیز همچنان می‌درخشد و خبرساز می‌شود. این بازیکن ۳۸ ساله در این فصل چندان حضور پررنگی در رئال مادرید نداشت و به احتمال زیاد در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد. او تنها بازیکن بزرگی نیست که قراردادش با رئال مادرید در این فصل به پایان می‌رسد.
  9. روبرت لواندوفسکی (۱,۵ میلیون سرچ ماهانه): لواندوفسکی در ۳۵ سالگی همچنان در زمره پرطرفدارترین فوتبالیست‌های جهان قرار دارد. جستجوهای ماهانه او نسبت به سال گذشته ۱.۷ میلیون کاهش یافته است، اما همچنان در بین ۱۰ فوتبالیست برتر این فهرست حضور دارد. این مهاجم لهستانی علاوه بر رزومه قابل توجه خود در فوتبال، با بیش از ۴۳ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام و تیک‌تاک، در شبکه‌های اجتماعی نیز حضور پررنگی دارد.
  10. روملو لوکاکو (۱,۵ میلیون سرچ ماهانه): شاید نام لوکاکو در این فهرست تا حدودی غافلگیرکننده باشد اما این مهاجم ۳۰ ساله معمولاً به طور منظم در اخبار حضور دارد و هواداران چلسی بدون شک پیشرفت او در رم را پیگیری می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =