رادان

فرمانده کل انتظامی گفت: باید در زمینه دوربین‌های جاده‌ای به سمت خصوصی سازی حرکت کنیم، گفت: باید بخش خصوصی را در جاده‌ها بیاوریم و دوربین‌های جدید را نصب کنیم و رکوردها را ثبت کنیم تا تمامی جاده‌ها در تسخیر پلیس قرار بگیرد.

به گزارش ایراسین، فرمانده کل انتظامی در هجدهمین همایش سراسری پلیس راهور حضور مردم انتخابات را حماسه دانست و اظهار کرد: سال پرکاری را در راهنمایی و رانندگی و پلیس انتظامی پشت سر گذاشتیم که انتخابات یکی از آن‌هاست.

سردار احمدرضا رادان به ۲۰۰ میلیون خدمت در پلیس راهور طی سال جاری خبر داد و افزود: برای سال آینده باید در حوزه ایمنی راه شاهد تحول باشیم و این تحول باید توسط مردم قابل لمس باشد.

فرمانده کل انتظامی اضافه کرد: امسال هدف‌گذاری کرده بودیم که کاهش تصادفات داشته باشیم که موفق نبودیم و این طلب مردم از من و از شماست.

وی بر انجام تکلیف پلیس راهور در کاهش تصادفات و تلفات جاده در سال ۱۴۰۳ تاکید کرد و گفت: اگر قرار نباشد هزینه تخلف متخلفین ترمیم و درست شود، متخلفین سال ۱۴۰۳ بی‌مهاباتر دست به تخلف خواهند زد.

فرمانده کل انتظامی ادامه داد: هزینه تخلف امروز برای ناقضان قانون بازدارنده نیست و به شدت در پی این هستیم که هزینه تخلف را افزایش دهیم.

وی بیان داشت: عدد متخلفین در حوادث جاده‌ای عدد زیادی نیست، حدود ۱۰ درصد از افراد در حوادث رانندگی متخلف هستند و نظر خود را به دیگران تحمیل می‌کنند.

رادان تصریح کرد: امسال اگر هزینه تخلف متخلفین درست نشود، متخلفان سال ۱۴۰۳ بی‌مهابا دست به تخلف می‌زنند هزینه تخلف امروز برای متخلفین بازدارنده نیست و باید این موضوع درست شود.

فرمانده کل انتظامی گفت: عدد متخلفین در حوادث عدد زیادی نیست، حدود ۱۰ درصد از افراد در حوادث رانندگی متخلف هستند و نظر خود را به دیگران تحمیل می‌کنند.

براساس گزارش تحلیل بازار، وی با بیان اینکه باید در زمینه دوربین‌های جاده‌ای به سمت خصوصی سازی حرکت کنیم، گفت: باید بخش خصوصی را در جاده‌ها بیاوریم و دوربین‌های جدید را نصب کنیم و رکوردها را ثبت کنیم تا تمامی جاده‌ها در تسخیر پلیس قرار بگیرد.

رادان خاطرنشان کرد: باید در سال ۱۴۰۳ ما برای ارائه کارهای راهنمایی و رانندگی به سراغ مردم برویم نه اینکه مردم به سراغ ما بیایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =