شهربازی رئال‌مادرید در دبی

رئال مادرید در دبی اولین شهربازی جهان با تم باشگاه فوتبال را خواهد ساخت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، رئال مادرید اولین شهربازی را در دبی می‌سازد. «دنیای رئال مادرید» قرار است تا سال ۲۰۲۵ در حدود ۱۹ مایلی پالم را در دبی، در منطقه پارک قدیمی بالیوود ساخته شود. این پارک زیرمجموعه پارک و تفریحگاه دبی است و مدیر عامل هلدینگ سرگرمی‌های دبی «فرناندو ایروآ» سال گذشته در مورد اضافه کردن دنیای رئال مادرید به مجموعه پارک‌های موشن‌گیت دبی، لگولند دبی و پارک آبی لگولند گفت: «ما از اضافه کردن این پروژه بزرگ به دنیای سرگرمی و تفریح دبی بسیار هیجان‌زده هستیم. رئال مادرید با موفقیت‌های بی‌شمار و میلیون‌ها هوادار پرشور از هر نقطه از جهان، ستاره دنیای فوتبال و یکی از مشهورترین تیم‌های ورزشی جهان است.»

دنیای رئال مادرید دبی قطعاً اولین و آخرین پارک با تم رئال مادرید نخواهد بود چرا که فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید، پیش‌تر عنوان کرده بود که مدتهاست رؤیای ایجاد شبکه جهانی پارک‌های موضوعی باشگاه را در سر می‌پروراند. او همچنین از برنامه باشگاه برای ساخت این پارک در میامی و پکن نیز خبر داد و اعلام کرد که بزرگ‌ترین رویایش این است که تا چند سال آینده چنین پارکی با موضوع رئال مادرید را در قلب مادرید افتتاح کند.

شهربازی رئال‌مادرید در دبی

همه چیز در این پارک به باشگاه رئال مادرید برمی‌گردد. حتی ورود به این پارک موضوعی با قدم زدن در خیابان‌های مادرید تفاوتی نخواهد داشت. مکان این پارک شبیه به بافت سنتی اسپانیا خواهد بود و یک رستوران بسیار بزرگ با ظرفیت ۱۵۰۰۰ نفر به نام Hala Madrid در این پارک ساخته خواهد شد. در کنار رستوران، یک زمین تمرین و یک فروشگاه رئال مادرید نیز وجود خواهد داشت.

کسانی که عاشق هیجان هستند قطعاً ترن هوایی بسیار بزرگ پارک را دوست خواهند داشت. این ترن هوایی با نام «The Coaster» با مرور تمام جام‌های اروپایی تاریخ رئال مادرید، به حداکثر سرعت می‌رسد. سازندگان و برنامه‌ریزان با معرفی یک ترن هوایی دیگر به نام «موج» عنوان کردند: « تیم خود را در این ترن هوایی خانوادگی تشویق کنید و به هواداران پرشور رئال مادرید بپیوندید. احساسات، هیجان و غرشی به اندازه سانتیاگو برنابئو شما را در این سفر هیجان‌انگیز همراهی می‌کند.»

بازدیدکنندگانی که به تاریخ و فرهنگ باشگاه علاقه دارند می‌توانند به «جهان ستاره‌ها» مراجعه کنند و در اینجا با تکنولوژی آموزشی پیشرفته در چالش‌های تیم فوتبال شرکت کنند. تکنولوژی واقعیت مجازی نیز به افراد این فرصت را می‌دهد که تجربه‌ای همانند احساسات بازیکنانی که لیگ قهرمانان اروپا را در میدان افسانه‌ای مادرید جشن می‌گیرند را کسب کنند.

شهربازی رئال‌مادرید در دبی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =