لوکاس پودولسکی

ستاره سابق آرسنال یک امپراتوری کباب و بستنی به راه انداخته و نزدیک به ۲۲۵ میلیون دلار ثروت دارد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، لوکاس پودولسکی ۳۸ ساله، مهاجم موفق سابق آرسنال، به یک کارآفرین موفق تبدیل شده و دارایی خالص قابل توجهی به ارزش ۲۲۵ میلیون دلار دارد. قدرت و استعداد او در زمین بازی مشهود بود و در سه سالی که در آرسنال حضور داشت ۳۱ گل در ۸۲ بازی به ثمر رساند. او در حال حاضر در تیم گورنیک زابرژه در لیگ برتر لهستان بازی می‌کند، اما دستاوردهایش در خارج از زمین بسیار خبرساز شده است. این بازیکن باتجربه علایق متنوعی دارد و یک امپراتوری بزرگ راه‌اندازی کرده و به غول دنیای تجارت تبدیل شده است.

سرمایه‌گذاری‌های تجاری پودولسکی شامل رستوران‌های زنجیره‌ای و یک برند بستنی است که هر دو در زادگاهش آلمان بسیار پررونق هستند. این ستاره لهستانی عاشق کسب و کارش است و از کیفیت کباب‌های خود بسیار تعریف می‌کند تا قیمت بالای آنها را توجیه کند. او همچنین یک جشنواره موسیقی، مرکز ورزشی و یک تورنمنت فوتبال با حضور اینفلوئنسرها، بازیکنان سابق و هواداران راه‌اندازی کرده است.

پودولسکی

پودولسکی در سال ۲۰۱۷ در کلن برند دسر خود با نام بستنی یونایتد را راه‌اندازی کرد و یک سال بعد، اولین کباب‌فروشی مانگال دونر را در همین شهر افتتاح کرد و اکنون ۳۰ شعبه دونر کباب در سراسر آلمان دارد. هوش تجاری او باعث شده تا ارزش دارایی خالصش به ۲۲۵ میلیون دلار افزایش پیدا کند. این رقم شامل درآمد دوران حرفه‌ای او نیز می‌شود و پودولسکی یکی از پردرآمدترین بازیکنان آرسنال در دوران حضورش در این باشگاه بوده است. طبق گزارش کاپولوژی، این ملی‌پوش سابق آلمانی در ورزشگاه امارات ۱۰۰۰۰۰ پوند در هفته دستمزد داشت. پودولسکی پیش از این سه سال را در آرسنال سپری کرد و در سال ۲۰۱۴ جام حذفی را به دست آورد.

لوکاس پودولسکی

پودولسکی در گفتگو با مجله آلمانی ۱۱ فرنده گفت: «دیگران پس از تمرین به زمین گلف می‌روند و تمام روز را در آنجا سپری می‌کنند. من بستنی، کباب و لباس می‌فروشم، هم خیلی خوش می‌گذرد و هم اینکه همه می‌توانند چیزی با خود به خانه ببرند. من همیشه واقع‌گرا و هدفمند هستم.»

این مهاجم کهنه‌کار همچنان به بازی در زمین ادامه می‌دهد و اکنون سومین فصل حضورش در تیم لهستانی گورنیک زابرژه را می‌گذراند و در ۱۷ بازی این فصل سه گل به ثمر رسانده است. او قبل از آمدن به لهستان، دوره‌هایی را در ژاپن و ترکیه نیز سپری کرد. او در سطح بین‌المللی یکی از اعضای تیم قهرمان آلمان در جام‌جهانی ۲۰۱۴ بود و در مجموع قبل از آخرین بازی خود مقابل انگلیس در سال ۲۰۱۷، ۴۹ گل در ۱۳۰ بازی ملی برای کشورش به ثمر رساند.

لوکاس پودولسکی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =