منصور شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: افت فشار گاز در اصفهان و برودت هوا منجر به اعمال محدودیت مصرف گاز در صنایع فولادی و سیمانی در استان شد.

منصور شیشه فروش درگفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به بارش باران و برف در استان اصفهان طی ۲ روز گذشته در استان اصفهان اظهار کرد: این شرایط تا پایان هفته ادامه دار خواهد بود.

وی با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی منجر به لغزندگی محورهای تردد در استان شده است، ابراز کرد: در محور اردستان – اصفهان به دلیل شدت برف و قیچی کردن تریلی با کندی تردد رو به رو هسیتم، همچنین تردد در محور آزادراه نطنز و گردنه میه از شب گذشته با کندی رو به رو است و گردنه کلوسه نیز مسدود است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به محدودیت گازرسانی به منطقه خور و بیایانک به دلیل مسدود شدن چند ساعته گردنه زنجیرگاه ابراز کرد: باید توجه داشت که روزانه ۲۰ تا ۲۵ تریلی وظیفه گازرسانی به خور و بیابانک را بر عهده دارند که با مسدود شدن این محور در روند گازرسانی اختلال ایجاد شده است.

وی گفت: فردا مدارس خور و بیابانک غیر حضوری و ادارات این شهرستان نیز تعطیل خواهد بود.

شیشه فروش با اشاره به پس زدگی فاضلاب در شهر اصفهان نیز تصریح کرد: ضروری است هر چه زودتر شهرداری اصفهان طرح جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی را اجرایی کند و شرکت آب و فاضلاب با همکاری شهرداری نسبت به عدم ورود روان‌آب‌ها به فاضلاب اقدام کند.

وی با اشاره به امدادرسانی به ۴۲۰ خودرو در جاده‌های استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر اضافه کرد: همچنین به ۷۸۰ نفر امدادرسانی صورت گرفت و ۵۰۰ نفر اسکان اضطراری داشتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه به دلیل افت فشار گاز اعمال محدودیت گاز برای صنایع فولادی و سیمانی انجام شد، تصریح کرد: از شهروندان نیز می‌خواهیم نسبت به مدیریت بهینه مصرف گاز توجه داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =