• ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
  • کد خبر: 50177
  • readingTime: ۱ دقیقه
بارش اولین برف زمستانی در اصفهان دی ماه 98

عکس :مجتبی جهان بخش

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: بارش برف زمستانی، بیشتر مناطق روستایی و ارتفاعات استان اصفهان را سفیدپوش کرد و در روز نیمه شعبان برای مردم و کشاورزان شادی را به ارمغان آورد.

به گزارش ایراسین، لیلا امینی با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان از دیشب گفت: میزان بارش‌ها صبح امروز در سمیرم ۱۳، زرین شهر ۱۱، مهاباد ۸، اسلام آباد موگویی ۹.۲، فریدون شهر ۹.۴، بوئین میاندشت ۵، نائین ۲.۹، نجف آباد ۲.۵ و اصفهان ۴ میلیمتر ثبت شده است.

وی با بیان اینکه بارش‌ها در بیشتر مناطق استان برف و در بخش‌هایی از کاشان و ورزنه به صورت باران بوده ادامه داد: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد این سامانه تا اوایل روز سه‌شنبه بر روی استان فعال است و ابرناکی، مه آلودگی، بارش برف، کاهش محسوس دما و یخبندان را به دنبال دارد.

به گفته رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کولاک برف، لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید و اختلال در تردد از مخاطرات این سامانه بارشی است.

وی با اشاره ورود موج بارشی دیگر از روز چهارشنبه به استان ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته بادرود با ۱۵ درجه گرم‌ترین و خوانسار با ۳ درجه زیر صفر سردترین مناطق استان بودند و کمینه و بیشینه دما در شهر اصفهان هم به ترتیب ۲ و ۱۴ درجه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =