• ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
  • کد خبر: 49810
  • readingTime: ۱ دقیقه
وزیر علوم

وزیر علوم از ساخت ۳۵۰ خوابگاه متاهلی در کشور خبر داد و گفت: برنامه ریزی برای تکمیل سه هزار و ۲۰۰ خوابگاه دیگر در سال آتی انجام گرفته است.

به گزارش ایراسین و به نقل از بازار، محمد علی زلفی گل در مراسم آغاز به کار مسکن دانشجویی دانشگاه سمنان به صورت ویبناری در حاشیه فرمان احداث ۶۰ هزار و ۱۸۵ واحد مسکونی ویژه دانشگاهیان، بیان کرد: منازل مسکونی و خوابگاه متاهلی دانشگاه‌ها یکی از راهبردهای دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه ۳۵۰ واحد خوابگاه متاهلی در دانشگاه‌های کشور ساخته شده است، تاکید کرد: سه هزار و ۲۰۰ خوابگاه متاهلی دیگر در کشور در دست ساخت قرار دارد که برنامه ریزی برای تکمیل آنها تا پایان سال آتی انجام شده است.

وزیر علوم بیان کرد: بعد از تکمیل و ساخت این تعداد خوابگاه متاهلی در کشور، بلافاصله عملیات اجرایی ساخت دو هزار و ۶۰۰ واحد دیگر هم آغاز می‌شود که اکنون در مراحل مقدماتی قرار دارد.

زلفی گل تاکید کرد: تحقق ماده ۷ قانون جوانی جمعیت و نیز ایجاد انگیزه برای اساتید، نخبگان، دانشگاهیان و پژوهشگران و فناوران، از جمله اهداف اجرای این طرح‌ها و ساخت خوابگاه‌ها در دانشگاه‌های کشور است.

وی با بیان اینکه در راستای تأمین اهداف ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن، دانشگاه‌ها همراهی خوبی داشته‌اند، تاکید کرد: پردیس‌های اصلی دانشگاهی میزبان خانه و خوابگاه متاهلی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =