• ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
  • کد خبر: 49643
  • readingTime: ۱ دقیقه
گزارش بازار بورس فلزات ایران در ماهی که گذشت

بررسی معاملات روز گذشته محصولات فولادی در مهم‌ترین بورس فلزات اروپا (LME) نشان می‌دهد در آخرین ساعات معاملاتی در بورس لندن، محصولات نوسان قیمت داشته است.

به گزارش ایراسین، براساس اطلاعات تابلوی معاملات بورس فلزات لندن، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با کاهش ۴ دلاری (افت ۰٫۶ درصدی) نسبت به روز قبل معاملاتی با قیمت ۶۰۷ دلار و ۵۰ سنت به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۶۰۷ دلار به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل معاملاتی، افت ۶ دلار و ۵۰ سنتی (کاهش ۱ درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با کاهش ۳ دلار و ۵۰ سنتی (افت ۰٫۸ درصدی) با قیمت ۴۱۱ دلار و ۵۰ سنت به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۴۱۶ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل معاملاتی، افت ۵۰ سنتی (کاهش ۰٫۱ درصدی) را نشان می‌دهد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با افزایش ۵ دلار (رشد ۰٫۸ درصدی) و با نرخ ۵۶۹ دلار به ازای هر تن معامله شد.

در ادامه، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا کاهش ۷۶ دلاری (افت ۷ درصدی) و با نرخ ۹۹۲ دلار به ازای هر تن معامله شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =