انتقال خون

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: ذخیره خونی در استان اصفهان با یک هزار و ۸۷۹ واحد به چهار روز و ذخیره خونی در شهر اصفهان با ۹۹۲ واحد به سه روز رسیده است و در حال حاضر به همه گروه‌های خونی در استان نیاز است.

کیان دهراب پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به کاهش ذخایر خونی استان اصفهان اظهار کرد: متأسفانه با کاهش مراجعه به مراکز اهدای خون در استان اصفهان مواجه هستیم.

وی افزود: این شرایط در فصل سرما همواره وجود داشته و ما از شهروندان می‌خواهیم که نسبت به کمک به همنوعان خود توجه داشته باشند.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با اشاره به اینکه ذخیره خونی در استان اصفهان با یک هزار و ۸۷۹ واحد به چهار روز و ذخیره خونی در شهر اصفهان با ۹۹۲ واحد به سه روز رسیده است، ادامه داد: در حال حاضر به همه گروه‌های خونی در استان نیاز است.

وی گفت: به دلیل کاهش ذخیره خون استان مراکز اهدای خون استان اصفهان در روزهای تعطیل پنجشنبه ۱۹ بهمن و یکشنبه ۲۲ بهمن نیز فعال است.

دهراب پور تصریح کرد: بر این اساس مرکز خون‌گیری خواجو اصفهان ساعت ۸ تا ۱۴، پایگاه انتقال خون نجف آباد ساعت ۸ تا ۱۳، پایگاه انتقال خون شهرضا ساعت ۸ تا ۱۳، پایگاه انتقال خون کاشان ساعت ۸ تا ۱۳، پایگاه انتقال خون گلپایگان از ساعت ۸ تا ۱۲:۳۰ و پایگاه انتقال خون خوانسار از ساعت ۸ تا ۱۳ فعال است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =