شرکت فولاد سیرجان

طبق بررسی‌های سالانه توسط انجمن مدیریت ایران شرکت فولاد سیرجان ایرانیان موفق به کسب تندیس سیمین در حوزه مسئولیت اجتماعی شد.

به گزارش ایراسین، سالانه توسط انجمن مدیریت ایران، رویکردها، فعالیت‌ها، اقدامات و نظام‌های شرکت‌های بزرگ در حوزه مسئولیت اجتماعی ارزیابی می‌شوند.

در این فرآیند وضعیت سازمان‌ها و شرکت‌ها از نظر دستاوردها، موفقیت‌ها و عملکرد آن‌ها توسط گروهی از ارزیابان ماهر، باتجربه و بر اساس «مدل جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت» با توجه به میزان دستیابی‌شان به انتظارات تعریف شده در آن مدل بررسی می‌شوند و شرکتی‌که بتواند با به‌کارگیری مفاهیم و اجرای موفق و مطلوب معیارهای مدل جایزه، به چارچوب برجسته‌ای در حوزه مسئولیت اجتماعی و پایداری سازمانی دست یابد، موفق به دریافت جایزه می‌شود.

مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت‌ها به معنای تعهدات و تأثیرات اجتماعی، زیست‌محیطی و اخلاقی یک شرکت به عنوان یک بنگاه اقتصادی و تجاری در جامعه است تا ضمن موفقیت بنگاه اقتصادی، اهداف و سرفصل‌های زیر نیز محقق شود.

برخی از ملاک‌ها عبارتند از حفظ و نگهداری محیط زیست، بهداشت و ایمنی محیط کارکارکنان، حمایت از مصرف کننده با تمرکز بر سلامت و حریم خصوصی مصرف‌کنندگان، فعالیت‌های توسعه آموزش و رفاه در جامعه اطراف، شاخص‌های عدالت و تبعیض در محیط کارکنان، حمایت‌ها و تسهیل فعالیت تشکل قانونی کارگری شرکت، حاکمیت سازمانی، با تمرکز بر شفافیت و پاسخگویی شرکت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =