نشست خبری ایران - ژاپن

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازی فردای ما مقابل ژاپن می‌توانست فینال باشد و حیف است یکی از دو تیم بعد از بازی به کشور خود باز می‌گردد.

به گزارش ایراسین، علیرضا بیرانوند در نشست خبری پیش از بازی ایران مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که رسانه‌های زیادی از همه کشورها اینجا هستند و این مسئله نشان می‌دهد چه بازی بزرگی پیش رو داریم. همانطور که قلعه‌نویی گفت، فردا می‌توانست فینال باشد و حیف است یکی از دو تیم بعد از بازی به کشور خود باز می‌گردد.

وی با بیان اینکه ایران بازی سختی پیش رو دارد، تصریح کرد: ژاپن نشان داده پیشرفت کرده است و بازیکنان بزرگی در همه تیم‌های دنیا دارد. ما هم برای موفقیت به این جام آمده‌ایم و دوست داریم اتفاقی بزرگ برای مردم کشورمان رقم بزنیم. برای دومین دوره متوالی در مرحله حذفی با ژاپن روبه‌رو شده‌ایم و در سال ۲۰۱۹ مقابل این تیم شکست خوردیم.

دروازه‌بان تیم ملی ایران با اشاره به کمبود زمان بین دیدار این تیم مقابل سوریه و ژاپن خاطر نشان کرد: زمان کمی برای ریکاوری داشتیم و فکر نمی‌کنم به وقت قانونی ۷۲ ساعت بین دو مسابقه رسیده باشیم. با این حال با اقدامات کادر پزشکی خوب و کادر فنی تیم ملی، ریکاوری خوبی داشتیم و آماده بازی فردا هستیم. دعای ۸۰ یا ۹۰ میلیون مردم ایران پشت ماست و می‌خواهیم با انجام کاری بزرگ، آنها را خوشحال کنیم.

بیرانوند درباره فشردگی دیدارهای تیم ملی ایران در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: این اتفاقی است که نباید به آن فکر کرد. بازی خیلی مهمی پیش رو داریم و ریکاوری لازم باید در ذهن بازیکنان انجام شود. فقط ذهن ماست که می‌تواند باعث برگشت‌مان شود. بازیکنان بزرگی داریم که از ذهنی قوی بهره می‌برند و می‌توانند با آمادگی کامل، بازی خیلی خوبی انجام دهند.

وی در ادامه اظهارات خودش یادآور شد: ریکاوری بازیکنان در این فشردگی ممکن است برای تیم‌ها بسیار دشوار باشد؛ به‌ویژه برای ما که ۱۲۰ دقیقه بازی کردیم. دیدید که برخی بازیکنان دچار مصدومیت شدند؛ به‌خصوص وقتی که ۱۰ نفره شدیم. شاید هر تیمی نتواند ریکاوری کامل داشته باشد، اما فقط ذهن ما می‌تواند به ما کمک کند. بچه‌ها امروز خیلی سرحال بودند و آماده مسابقه می‌شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =