مسکن

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۴۴ پروژه مسکونی برای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان گلنگ زنی و واگذار خواهد شد.

به گزارش ایراسین، کریم زارع با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، به ارائه گزارشی از عملکرد حوزه مسکن مددجویان این نهاد پرداخت و اظهار داشت: در این ایام کلنگ احداث ۱۰۴ پروژه مسکونی برای خانوارهای تحت حمایت به زمین زده خواهد شد و ۴۰ واحد مسکونی به مددجویان واگذار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه واگذاری هر واحد مسکونی به مددجویان، بلافاصله پس از احداث و تکمیل انجام می‌شود و در انتظار برنامه‌های مناسبتی نمی‌ماند، ادامه داد: امسال تاکنون ۵۵۰ واحد مسکونی احداث و تحویل خانواده‌های نیازمند شده و ۳۵۰ باب منزل در حال ساخت و تکمیل است که تا پایان سال تحویل خواهد شد، همچنین در این ایام نیز ۴۰ واحد مسکونی به مددجویان واگذار می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به حجم عمده کلنگ زنی پروژه‌های احداث مسکن در ایام الله دهه فجر، افزود: کلنگ زنی تعداد ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان شهرستان مبارکه و ۴ واحد دیگر در شهرستان‌های نطنز، لنجان، فلاورجان و دهاقان انجام خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، اولویت تأمین مسکن نیازمندان را با انگیزه پیشگیری از مهاجرت و پدیده حاشیه نشینی خواند و گفت: در حال حاضر ۴ هزار خانوار فاقد مسکن در روستاها تحت حمایت این نهاد هستند که امیدواریم با پروژه‌های در دست اجرا، تا دو سال آینده این مساله که از مهمترین دغدغه‌های مددجویان است را مرتفع سازیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =