• ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
  • کد خبر: 48565
  • readingTime: ۲ دقیقه
والیبال بانوان

سرمربی تیم والیبال بانوان سپاهان گفت: فکر میکنم حق به حق‌دار رسید و بچه‌ها توانستند حتی در پوئن‌های چالشی خودشان را نشان دهند و اجازه ندهند این مسائل باعث شود برد ست سوم را از دست بدهند.

به گزارش ایراسین، فریبا صادقی سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی تیمش مقابل هوران یزد در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: از میزبانی خوب استان یزد تشکر می‌کنم، بازی چهارم از دور برگشت لیگ برتر را میهمان تیم هوران یزد بودیم؛ احتمال می‌دادیم که سه امتیاز بازی را بگیریم و تلاشمان را کردیم که این اتفاق رخ دهد.

وی افزود: بازی نسبتاً خوبی بود البته در ست سوم بازی هیجان بیشتری داشت، لازم به ذکر است که من از تمامی بازیکنان در این مسابقه استفاده کردم و سعی کردم ارنج‌های مختلف را تمرین بدهم فقط تنها نقطه منفی این دیدار را می‌توان هماهنگ نبودن داوران خط و داور اول دانست و در پوئن‌های حساس کمی تیم ما اذیت شد.

صادقی تصریح کرد: درحالی که تیم سپاهان می‌توانست غیر حساس‌تر از این ست سوم را تمام کند ولی خب فکر می‌کنم حق به حق‌دار رسید و بچه‌ها توانستند حتی در پوئن‌های چالشی خودشان را نشان دهند و اجازه ندهند این مسائل باعث شود برد ست سوم را از دست بدهند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: درست است که بازی‌ها برای بعضی از تیم‌ها سه بر صفر تمام می‌شود ولی هم سطحی بین برخی بازیکنان وجود دارد و حتی بعضی از تیم‌های پایین جدول در دیدارهای خود تیم‌های بالای جدول را به لحاظ پوئن‌ها و رالی‌های خوب اذیت می‌کنند.

وی ادامه داد: مورد دیگر هم استفاده و برخورداری از بازیکنان جوان در لیگ امسال است ک فیکس بازی می‌کنند؛ شاید این بازیکنان در سال‌های گذشته هم بودند ولی روی نیمکت یا روی سکو حضور داشتند اما امسال در لیگ بازی می‌کنند و این نقطه قوتی برای تیم ملی و آینده لیگ والیبال بانوان ایران است.

سپاهان تیم خوب و یک‌دستی است

مینا روستا مدافع میانی تیم فولاد مبارکه سپاهان نیز در خصوص برتری تیمش مقابل هوران یزد اظهار داشت: من بعد از نیم‌فصل به تیم سپاهان پیوستم و نزدیک به پلی‌آف است، سپاهان تیم خیلی خوب و یک‌دستی است و بازی امروز هم ست اول و دوم به نسبت ست سوم راحت‌تر بود؛ در گیم سوم کمی تیم به چالش کشیده شد ولی خب در آخر حق به حقدار رسید و ما برنده بازی شدیم.

وی افزود: به سه امتیاز این مسابقه نیاز داشتیم چون بعداز بازی بعد که یک بازی حساس است بتوانیم در صدر جدول بمانیم؛ بازی هفته بعد ما برابر سایپاست و ما میزبان هستیم، هنوز هماهنگی لازم را با پاسورهای تیم به دلیل تازه اضافه شدن به تیم سپاهان ندارم و امیدوارم در بازی‌های بعد بهتر شوم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =