• ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
  • کد خبر: 48177
  • readingTime: ۱ دقیقه
مهدی طارمی

یک رسانه ایتالیایی مدعی شد که مذاکرات باشگاه اینتر برای جذب مهدی طارمی وارد فازی جدید شده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، قرارداد مهدی طارمی با پورتو در پایان فصل به اتمام می‌رسد که همین اتفاق موجب شده تا طی روزهای گذشته شایعات زیادی پیرامون پیوستن او به اینتر وجود داشته باشد.

در همین رابطه سایت «اف‌ سی اینترنیوز» ایتالیا مدعی شد اینتر از تابستان سال گذشته مترصد جذب طارمی بوده است اما قیمت تعیین شده از سوی پورتو، طرف ایتالیایی را عقب راند و باعث شد که ترجیح دهد تا پایان فصل بعد صبر کند و در آن زمان او را به‌عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

طارمی هنوز هیچ تمایلی به تمدید قراردادش با پورتو نشان نداده است و به نظر می‌رسد که در پایان فصل باید او را بازیکن آزاد دانست و همین موضوع احتمال پیوستن وی به اینتر را افزایش می‌دهد. واسطه‌ای که مأمور شده مذاکرات میان دو طرف را به سرانجام برساند، یکی دو روز قبل در دفتر مرکز باشگاه اینتر در شهر میلان حضور پیدا کرده و هدف او از این سفر، فراهم آوردن زمینه توافق نهایی میان دو طرف قبل از ورود جدی سایر مشتریان بازیکن ایرانی به کورس رقابت برای جذب وی بوده است.

این سایت احتمال پیوستن طارمی به اینتر در پنجره نقل‌وانتقالات ژانویه را به دو دلیل رد کرده که اولین دلیل محدودیت‌های مالی باشگاه اینتر برای خرید بازیکن و دومی نبود سهمیه خالی در ترکیب نراتزوری برای استفاده از بازیکنان غیراروپایی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =