گازگرفتگی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ۳ نفر از اعضای یک خانواده در اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن فوت شدند.

آتشپاد دوم ابراهیم مطلبی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: مقارن ساعت ۲۳:۳۵ دقیقه سه شنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲ و طی درخواست همکاری عوامل اورژانس شهر مبنی بر پاسخگو نبودن اعضای یک خانواده و باز نمودن درب منزل مسکونی واقع در خیابان سپه بلافاصله اکیپ ایستگاه‌های ۲۷ و ۱ به همراه افسرکشیک وقت سرآتشیار فلاحی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: قبل از رسیدن اکیپ اعزامی در محل، درب طبقه اول از ساختمان دو طبقه باز شده بود و مشخص شد که متاسفانه ۳ نفر از اعضای یک خانواده شامل دختر خانم ۲۱ ساله و دو نفر خانم ۵۲ و ۵۸ ساله در اثر احتمال مسمومیت با گاز CO (با توجه به شواهد موجود) جان خود را از دست داده‌اند و پس از تائید فوت توسط عوامل اورژانس شهر، شبی غم انگیز را برای آتش نشانان در اثر بی احتیاطی و عدم توجه به مسائل ایمنی رقم زد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: از شهروندان محترم عاجزانه خواهشمندیم همواره نسبت به رعایت نکات ایمنی مربوط به وسایل گرمایشی اماکن خود حساسیت بیشتری داشته باشند زیرا که جان خود و عزیزانشان در خطر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =