کیلیان امباپه

اخبار ضد و نقیض درباره آینده کیلیان امباپه همچنان در صدر اخبار رسانه‌ها قرار دارد و مشخص نیست ستاره پاری‌سن‌ژرمن در نهایت ماندگار است، راهی رئال‌مادرید خواهد شد یا تیمی دیگر را انتخاب خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، حواشی مربوط به کیلیان امباپه همچنان ادامه دارد. این مهاجم فرانسوی که تابستان از تمدید قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن خودداری کرده بود از تور پیش‌فصل این تیم محروم شده بود ولی پس از مدتی به ترکیب بازگشت و درخشش در لیگ 1 را آغاز کرد.

امباپه وارد شش ماه پایانی قرارداد پر سودش با پی‌اس‌جی شده و اکنون می‌تواند با یک باشگاه جدید پیش‌قرارداد امضا کند و لیورپول امیدوار است تا این مهاجم را به تیم خود بیاورد. امباپه حتی در سال ۲۰۲۲ به تلگراف گفت: «من با لیورپول صحبت کردم زیرا مادرم عاشق این باشگاه است. پنج سال پیش وقتی در موناکو بودم با آنها ملاقات کردم و باشگاه آنها واقعا برجسته است.» از طرفی دیگر منچستریونایتد نیز خواهان اوست و گفته می‌شود پیشنهادات پرسودی از سوی عربستان سعودی نیز برای این بازیکن ارائه شده.

اما باشگاهی که مدتها در انتظار امضای اعجوبه فرانسوی بوده رئال مادرید است. مادریدی‌ها به امباپه تا 15 ژانویه مهلت داده بودند تا یک جواب قطعی به آنها بدهد و حواشی پیش آمده را تمام کند. رئال آنچنان مصمم است که اگر این بار نیز امباپه دست رد به سینه آنها بزند هرگز دیگر به سراغ او نخواهند آمد. آنها حتی این تاریخ تعیین شده را برای یک روز هم جابجا نخواهند کرد.

اما به گزارش نشریه اسپرت، امباپه برای تصمیم‌گیری در مورد آینده خود تاریخ تعیین کرده و در ماه فوریه تصمیم خود را اعلام خواهد کرد. او حتی گزینه ماندن در پاریس را رد نکرده، و بعد از پیروزی ۲-۰ مقابل تولوز در سوپرکاپ فرانسه گفت: «امسال خیلی مهم است و من خیلی برای قهرمانی انگیزه دارم.» او در ادامه گفت که آرامش باشگاه از همه چیز مهمتر است و نمی‌خواهد کاری کند تا جو متشنج شود.

در تازه‌ترین خبری که منتشر شد، سانتی آئونا، روزنامه‌نگار مشهور نشریه فوت مرکاتو مدعی شد که امباپه با رئال مادرید به توافق رسیده است. این روزنامه‌نگار ادعا می‌کند که امباپه در فصل آینده به صورت رایگان به لوس بلانکوس خواهد پیوست و سپیدپوش خواهد شد. باید صبر کرد و دید که آیا حماسه امباپه و رئال مادرید به آخر می‌رسد یا خیر. هنوز تایید یا تکذیبی در مورد این خبر منتشر نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =