بارش باران

سازمان هواشناسی امروز شنبه شرایط جوی ۱۸ استان کشور را همراه با بارش برف و باران پیش‌بینی کرد.

به گزارش ایراسین به نقل از سازمان هواشناسی، امروز در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، مرکزی، قزوین، البرز، قم، تهران، سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش باران و برف، در برخی مناطق وزش باد شدید و در نقاط کوهستانی کولاک برف پیش بینی می شود.

امروز بیشینه بارش در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر خواهد بود. فردا (یکشنبه) در مناطقی از خراسان رضوی، خراسان جنوبی و کرمان بارش رخ می‌دهد.

دوشنبه و سه شنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم خواهد بود. چهارشنبه در شمال غرب غرب، غرب سواحل دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه های جنوبی البرز غربی، بارش باران و برف پیش‌بینی می شود.

امروز در برخی مناطق جنوب شرق نوار شرقی و استان‌های واقع در دامنه های جنوبی البرز، فردا در برخی مناطق واقع در شرق و جنوب شرق و چهارشنبه در برخی مناطق غرب شمال شرق شرق و استان‌های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی در بعضی ساعت‌ها وزش باد به‌نسبت شدید تا شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک رخ می‌دهد.

لازم به ذکر است یکشنبه در نیمه شرقی کشور دما بین پنج تا هشت درجه کاهش می یابد. دوشنبه و سه‌شنبه در نیمه شرقی دما بین پنج تا هشت درجه افزایش می یابد.

امروز خلیج فارس و دریای خزر، فردا خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای خزر و دوشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

برپایه این گزارش، هوای پایتخت در روز جاری نیمه‌ابری در برخی ساعت‌ها افزایش باد، گاهی ابری، وزش باد شدید و رگبار باران، همچنین در اوقات شب نیمه‌ابری در بهضی ساعت‌ها همراه با افزایش باد و به‌تدریج کاهش ابر پیش‌بینی شده است.

امروز بیشینه دمای تهران ۱۲ درجه و کمینه دمای آن پنج درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =