چهارمحال

مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: این معادن در راستای رونق معادن استان و بر اساس ماده ۸۳ آئین نامه اجرایی معدن خارج از چارچوب مزایده واگذار خواهند شد.

به گزارش ایراسین به نقل از خبرآنلاین، فضل ا... رحمتی افزود: متقاضیان فارسانی دارای صلاحیت‌های فنی و مالی معدن برای بهره مندی از این فرصت اقتصادی می‌توانند به اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مراجعه و تقاضای خود را ثبت کنند.

وی تأکید کرد: در حال حاضر ۱۵۲ معدن در استان وجود دارد که از این تعداد ۱۳۴ معدن فعال و از آن هشت ماده معدنی شامل سنگ تزئینی، ساختمان، مواد اولیه سیمان، گچ و شن و ماسه، سیلیس، خاک‌نسوز و دولومیت استخراج می‌شود.

مدیر کل صمت چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنانش به تحقق هدف اشتغال شهرستان فارسان در سامانه رصد اشاره کرد و گفت: بر اساس سامانه رصد از ابتدای امسال زمینه اشتغال ۲۳۴ نفر در حوزه صنعت، معدن و تجارت فراهم شده است.

فضل ا... رحمتی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اعطای ۱۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان تسهیلات روستایی عشایری به ۱۳ طرح تولیدی شهرستان فارسان گفت: امسال ۴۶ طرح تولیدی شهرستان فارسان هم ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات از محل اعتبارات تبصره ۱۶ دریافت کردند.

مدیرکل صمت استان تصریح کرد: ازمحل اعتبارات مشاغل خانگی هم ۷۹ طرح تولیدی شهرستان فارسان ۵ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =