• ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
  • کد خبر: 47503
  • readingTime: ۱ دقیقه
مسئولیت اجتماعی

سومین نشست شورای هم فکری مسئولیت اجتماعی ایران به میزبانی اتاق تعاون برگزار و مقرر شد پیش‌نویس شیوه‌نامه تشکیل شورای هماهنگی مسئولیت اجتماعی کشور تدوین شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در سومین نشست شورای هم فکری مسئولیت اجتماعی ایران در راستای تثبیت جایگاه شورای هم‌فکری مسئولیت اجتماعی ایران، مشارکت در تولید محتوای ویژه نامه مسئولیت اجتماعی و تعاونی‌ها، مشارکت در تدوین استاندارد مسئولیت اجتماعی در زنجیره غذایی ISO۲۶۰۳۰ بحث و گفت‌وگو شد.

علی مطیع جهانی عضو هئیت رئیسه و معاون پشتیبانی و برنامه ریزی اتاق تعاون ایران نیز در این نشست به اهمیت بخش تعاون در توسعه اقتصادی همراه با عدالت اجتماعی در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: تصویب سند توسعه بخش تعاون به عنوان سند راهبردی ۱۰ ساله با ۸۰ حکم، وظایفی را برای ۳۱ دستگاه اجرایی تعیین کرده است که در صورت اجرا می‌تواند گام موثری در بهبود زندگی مردم داشته باشد.

وی ادامه داد: اتاق تعاون ایران به دلیل وظایف ذاتی خود در حوزه اجتماعی اقدامات مهمی را از جمله تدوین استاندارد مسئولیت اجتماعی در زنجیره غذایی ISO۲۶۰۳۰ با توجه به مشارکت بالای تعاونی‌های کشاورزی در تامین مواد غذایی کشور در دستور کار خود قرار داده است.

مطیع جهانی عنوان کرد: ترجمه و بومی سازی این استاندارد هم اکنون در حال انجام است که با رایزینی با سازمان ملی استاندارد به عنوان رهنمودی در تامین زنجیره غذایی موجب امنیت غذایی بیشتری خواهد شد. همچنین از دیگر اقدامات اتاق تعاون ایران تدوین دومین ویژه نامه مسئولیت اجتماعی مبتنی اقتصاد تعاونی است که بزودی توسط اتاق تعاون منتشر خواهد شد.

این نشست با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، اصناف و جامعه کارگری به میزبانی اتاق تعاون ایران برگزار شد و در پایان مقرر شد پیش‌نویس شیوه‌نامه تشکیل شورای هماهنگی مسئولیت اجتماعی کشور توسط اتاق تعاون تهیه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =