• ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
  • کد خبر: 47408
  • readingTime: ۱ دقیقه
سفیر

دوچرخه سوار گیلانی که با پیام «اهدای خون سالم اهدای زندگی» و با هدف آگاه سازی جامعه نسبت به این فرهنگ انسان دوستانه به ۲۴ استان سفر می‌کند، اینبار مهمان استان اصفهان شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، کرامت عزیززاده دوچرخه سوار اهل استان گیلان و عضو فدراسیون دوچرخه سواری کشور که رکاب زنی خود را از زادگاه خود شروع کرده، روزهای ۲۷ الی ۲۹ آذر مهمان استان اصفهان است.

کیان دهراب پور مدیرکل انتقال خون استان اصفهان در مراسم استقبال از این ورزشکار ضمن خوشامدگویی و قدردانی از حرکت خود جوش فرهنگی دوچرخه سوار گیلانی در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون گفت: اهمیت اهدای خون در نجات بخشی بیماران بر کسی پوشیده نیست و این قبیل اقدامات فرهنگی می‌تواند تأثیر شگرفی بر گسترش فرهنگ اهدای خون و ارتقای سلامت جامعه داشته باشد.

وی با بیان اینکه استان اصفهان قطب درمان کشور است گفت: با تعداد قابل توجه بیماران خاص از جمله بیماران تالاسمی و تعداد ۶۲ مراکز درمانی در استان، مصرف خون و فرآورده‌های آن در این استان بسیار بالاست و نیاز است که مردم عزیز به صورت مداوم و مستمر برای اهدای خون در مراکز انتقال خون حضوریابند تا بتوانیم پاسخگوی نیاز مراکز درمانی باشیم.

کرامت عزیز زاده دوچرخه سوار جهانگرد ایرانی به اتفاق مدیرکل و کارکنان انتقال خون استان اصفهان، دو نهال در مقابل اداره کل انتقال خون استان، دو نهال در محوطه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و یک نهال در محوطه صدا و سیمای مرکز استان را به یاد اهداکنندگان خون غرس کردند و با اهدای شاخه گل نیز از اهداکنندگان خون و کارکنان انتقال خون قدردانی کردند.

شایان ذکر است، این رکابزن گیلانی عضو فعال فدراسیون دوچرخه سواری کشور، سفیر سلامت و سفیر سازمان انتقال خون است که این بار با پیام اهدای خون اهدای زندگی، ۲۴ استان کشور را رکاب خواهد زد.
همچنین همزمان با سفر سفیر اهدای خون به استان اصفهان، کیان دهراب پور مدیرکل انتقال خون استان اصفهان که خود نیز از اهداکنندگان مستمر خون می باشد اقدام به اهدای خون در مرکز خواجو کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =