نمایشگاه معدن یزد

یزد به عنوان اولین استان با تنوع بالای مواد معدنی و دومین استان معدنی کشور از امروز شاهد برپایی هشتمین نمایشگاه تخصصی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته به این صنعت است.

به گزارش ایراسین به نقل از ایسنا، حمید اسلامی مجری این نمایشگاه در گفت‌وگویی، تصریح کرد: هشتمین نمایشگاه تخصصی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته از امروز ۲۸ آذرماه لغایت اول دی‌ماه در محل شهرک نمایشگاه‌های بین المللی یزد برپا خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه با هدف ارائه آخرین دستاوردهای این بخش صنعتی از جمله در زمینه‌های شناسایی زنجیره‌های تامین صنایع معدنی و زنجیره ارزش در معادن بزرگ و نیز توسعه و گسترش ارتباطات بین‌ صاحبان صنایع و تجهیزات مربوطه در فضایی به وسعت پنج هزار مترمربع دایر می‌شود.

اسلامی گفت: در این دوره از نمایشگاه بیش از ۹۰ شرکت از استانهای مختلف کشور از جمله یزد، کرمان، اصفهان، فارس، تهران، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی حضور دارند.

وی عنوان کرد: کارگاه و سمینارهای آموزشی و برگزاری پنل‌های تخصصی در حوزه های انتقال تکنولوژی ماشین آلات و صنایع معدنی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

این مسئول خاطرنشان کرد: عموم علاقمندان می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به محل نمایشگاههای بین المللی یزد مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =