سگ

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: بر اساس آمارهای سازمان پزشکی قانونی کشور در ۶ ماهه اول امسال استان اصفهان بعد از استان خراسان رضوی و استان تهران، بیشترین مراجعه مصدومان گازگرفتگی سگ را داشته است.

منصور فیروزبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: گازگرفتگی سگ یکی از آیتم‌های آماری سازمان پزشک قانونی کشور است که با توجه به مراجعه افراد آسیب دیده در این خصوص به ادارات پزشکی قانونی و معاینه و تعیین خسارت آنان، از ابتدای سال جاری به موضوعات آماری سازمان اضافه شد.

وی در خصوص پراکندگی آسیب دیدگان ناشی از گازگرفتگی سگ در استان اصفهان نیز تصریح کرد: بیشترین مراجعه مصدومان گازگرفتگی سگ با ۱۴ نفر مربوط به شهرستان نجف آباد، پس از آن با ۱۱ نفر مربوط به شهرستان لنجان و ۹ نفر شهرستان اصفهان بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان افزود: بر اساس آمارهای سازمان پزشکی قانونی کشور در ۶ ماهه اول امسال استان اصفهان بعد از استان خراسان رضوی و استان تهران، بیشترین مراجعه مصدومان گازگرفتگی سگ را داشته است.

وی خاطر نشان کرد: هشت ماهه سال جاری ۹۶ مصدوم ناشی از گازگرفتگی سگ برای معاینه و تعیین خسارت به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند.

فیروزبخت افزود: از این تعداد ۸۱ نفر مرد و ۱۵ نفر زن بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =