گاز

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: در شورای انرژی استان اصفهان، مدل جامع مدیریت منابع و مصارف گاز در استان پس از جلسات متعدد کارشناسی به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، امید شریفی از برگزاری نشست شورای انرژی استان خبر داد و اظهار کرد: در راستای اعمال مدیریت واحد در حوزه تمامی حامل‌های انرژی استان، مدیریت ناترازی‌ها و توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی، شورایی با عنوان «شورای انرژی» تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: سومین جلسه این شورا با حضور تمامی عناصر مؤثر از قبیل مدیران صنایع، شرکت گاز، محیط زیست، حوزه عمرانی، شرکت برق، خانه صنعت و معدن، اتاق بازرگانی، مراجع دانشگاهی و ... با دستور کار مدیریت منابع و مصارف گاز و ناترازی‌ها در این حوزه تشکیل شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان متذکر شد: در این شورا مدل جامع مدیریت منابع و مصارف گاز در استان پس از جلسات متعدد کارشناسی به تصویب رسید.

شریفی ادامه داد: از جمله کارکردهای این مدل راهبری، مدیریت ناترازی گاز در پیک مصرف در زمستان، در شرایط افزایش برودت هوا و افزایش مصرف با هدف تولید و اشتغالزایی در استان و رعایت مسائل زیست محیطی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =