• ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
  • کد خبر: 46926
  • readingTime: ۱ دقیقه
والیبال سپاهان

دختران بلندقامت سپاهان در ششمین دیدار لیگ‌برتر با پیروزی برابر هم‌شهری باتجربه همچنان روی مدار پیروزی‌ بوده و نیم فصل را با قهرمانی به پایان رساندند.

به گزارش ایراسین؛ تیم والیبال بانوان سپاهان در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور در سالن شهید میثمی میزبان ذوب‌آهن بود که طلایی‌پوشان مهمان را با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۶ شکست دادند.

در این دیدار ابتدا ذوبی‌ها کار را بهتر شروع کردند، اما موتور سپاهانی‌ها از امتیاز ۵ روشن شد و توانستند پس از جبران اختلاف، فاصله‌ای ۴ امتیاز پیش انداخته و ۹ بر ۵ به اولین وقت استراحت ذوب‌آهن بروند.

در ادامه باز هم سرویس‌های خوب سپاهان و دریافت نه چندان خوب سبزپوشان این دست را ۲۵ بر ۱۶ قاطعانه به نام سپاهان میزبان زد.

دست دوم برای هر دو تیم پایاپای‌ آغاز شد تا امتیاز ۴ هم‌پا پیش رفتند، اما دختران سپاهان توانستند بازی را به سود خود پیش برده و ۱۰ بر ۶ جلو افتادند تا مهمان هم‌شهری مجبور به استفاده از وقت استراحت شود.

ذوب‌آهن در ادامه با چند توپ‌گیری خوب خود را تا قدمی سپاهان رساند و در امتیاز ۱۸ کار را مساوی کرد. تا امتیاز ۲۱ نیز امتیازات به طور مساوی پیش رفت، اما باز هم در یک بازی هماهنگ‌تر و کم‌اشتباه‌تر ست دوم با حساب ۲۵ بر ۲۲ به نام سپاهان ثبت شد.

سومین ست این بازی همچنان با امتیازگیری پایاپای دو تیم همراه بود. اما بالاخره از امتیاز ۱۴ روند فاصله‌گیری طلایی‌پوشان آغاز شد و کار را ۱۹ بر ۱۵ پیش انداختند. در نهایت ۲۵ بر ۱۶ طلایی‌ها فاتح این دیدار و قهرمان نیم‌فصل شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =