والیبال سپاهان

دختران بلندقامت سپاهان در پنجمین دیدار لیگ‌برتر پنجمین پیروزی متوالی خود را در پایتخت ثبت کردند.

به گزارش ایراسین؛ تیم والیبال بانوان سپاهان در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور در سالن فدراسیون مهمان سایپا تهران بود که بلندقامتان نصف‌جهان با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۳ پیروز به خانه بازگشتند.

دختران بلندقامت نصف‌جهان در ست ابتدایی کارشان را با برتری برابر پایتخت‌نشینان آغاز کرده و از همان اول اختلافی ۴ امتیازی ایجاد کردند و با با عملکرد خوب در خط سرویس ۲۵ بر ۲۱ پیروز ست شدند.

دست دوم از ابتدا پایاپای‌ آغاز شد تا امتیاز ۶ هم‌پا پیش رفتند، اما باز هم دختران سپاهان توانستند با قاطعیت ۳ امتیاز پیش بیفتند. اینبار خودروسازان خود به یک قدمی مهمان اصفهانی رساند و در امتیاز ۲۳ کار را به تساوی کشاندند تا حساسیت به اوج برسد. در نهایت ۲۵ بر ۲۳ ست دوم را هم این دست را از آن خود کردند.

سومین ست این بازی با عملکرد متفاوت سایپا شروع شد و توانست با سرویس خوب، خط حمله سپاهان را خنثی کنند. اما باز هم دختران دیار نقش‌جهان اختلاف ۶ امتیازی را جبران کردند و باز هم ۱۸ برابر شدند. حالا سپاهانی‌ها بودند که با یک کامبک جذاب توانستند ۲۵ بر ۲۳ فاتح این ست و بازی شدند تا سایپایی‌های مدعی اسیر انگیزه‌ی طلایی‌ها شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =