• ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱
  • کد خبر: 46315
  • readingTime: ۱ دقیقه
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزیر صمت از زاویه معدن، خودرویی، بازرگانی و فرش باید به استان کرمان توجه کنند، زیرا جای کار بسیاری در این حوزه‌ها وجود دارد.

به گزارش ایراسین به نقل از فارس، «امیر حسن‌زاده» بعدازظهر روز چهارشنبه یکم آذرماه در جلسه رفع موانع تولید با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: هر فردی که ایران را دوست دارد و برای کشور کار می‌کند، بسیجی است.

وی با اشاره به اینکه کرمان بزرگ‌ترین استان کشور با ۲۵ شهرستان است، بیان کرد: استان کرمان در زمینه ظرفیت‌های معدنی، کشاورزی، گردشگری، ترانزیت و انرژی‌های تجدیدپذیر حرف‌هایی برای گفتن دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های استان کرمان در بخش‌های مختلف خواستار توجه ویژه از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت هستیم.

حسن‌زاده عنوان کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزیر صمت از زاویه معدن، خودرویی، بازرگانی و فرش باید به استان کرمان توجه کنند، زیرا جای کار بسیاری در این حوزه‌ها وجود دارد.

وی ابراز داشت: تیم اقتصادی در استان کرمان تشکیل شده است و در عمل هم همدلی را نشان داده‌ایم و رتبه کسب و کار کرمان از ۳۱ در سال گذشته به ۱۲ در سال جاری ارتقا یافته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =