• ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
  • کد خبر: 46139
  • readingTime: ۱ دقیقه
آبگرفتگی

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: تخلیه آبگرفتگی از ۱۲ منطقه اهواز توسط ماموران آتش‌نشانی در حال انجام است.

به گزارش ایراسین به نقل از ایرنا، ابراهیم قنبری با بیان اینکه بیشترین حجم آبگرفتگی در خیابان ادهم اهواز است بیان کرد: ۲ پمپ هشت اینچ برای تخلیه آب در این‌ منطقه نصب شده است.

قنبری با بیان اینکه از تمامی ظرفیت آتش‌نشانی برای تخلیه آبگرفتگی استفاده شده است افزود: تاکنون گزارشی از ورود آب به خانه‌های مردم اعلام نشده است.

همچنین اداره کل هواشناسی خوزستان میزان بارش باران ۲۴ ساعت گذشته در اهواز را ۳۱.۲ میلیمتر اعلام کرد.

مدارس خوزستان در هر ۲ نوبت امروز دوشنبه با اعلان ستاد مدیریت بحران استان به دلیل شدت بارش باران و آبگرفتگی معابر غیرحضوری شدند.

آبگرفتگی خیابان‌های اهواز به زودی برطرف می‌شود

مدیرعامل آبفای خوزستان نیز اعلام کرد که برخی از خیابان‌های اهواز دچار آبگرفتگی شده که تا ظهر امروز فروکش می‌کند.

محمدرضا کرمی نژاد بیان کرد: تیم‌های عملیاتی در حال فعالیت هستند همچنین شبکه فاضلاب اهواز و پمپ‌های مکش، با تمام ظرفیت در حال تخلیه آب هستند.

وی افزود: تمام ۳۶۰ پمپ موجود در شهر اهواز در حال فعالیت هستند اما حجم بارندگی‌ها زیاد بوده و دفع آبگرفتگی پیش آمده،چند ساعت طول می‌کشد.

کرمی نژاد در خصوص آبگرفتگی ایجاد شده در «خیابان وهابی» اهواز گفت: هنوز اجرای شبکه فاضلاب در این خیابان انجام نشده اما تا ۱۰ روز آینده عملیات اجرایی شبکه فاضلاب این نقطه شروع خواهد شد. هر جا که شبکه فاضلاب اجرا شده، آبگرفتگی نداشتیم به همین دلیل باید تلاش کنیم که هر چه سریعتر شبکه فاضلاب اهواز به طور کامل اجرایی شود.

پس از بارش های امروز شهر اهواز، تیم‌های عملیاتی مختلف آبفای خوزستان و شهرداری اهواز برای رفع آبگرفتگی ها به حالت آماده باش درآمدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =