صنعت و معدن فارس

مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن جهت تجلیل از ۶۲ برترصنعتی و معدنی در استان فارس برگزار شد.

به گزارش ایراسین به نقل از ایلنا، آیین تجلیل از صنعتگران و معدن کاران نمونه استان فارس با حضور استاندار فارس، نمایندگان شیراز و زرقان در مجلس، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت، روسای دستگاه های اجرایی و سایر صنعتگران و معدنکاران، سرمایه گذاران و تشکل های بخش خصوصی برگزار و از ۶۲ واحد صنعتی و معدنی نمونه تقدیر و لوح و تندیس اهدا شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس، روسای دستگاه های اجرایی با اشاره به لزوم بررسی مشکلات تولیدکنندگان، صنعتگران و معدنکاران و بنگاه های اقتصادی گفت: رفع موانع صنعتگران و معدنکاران اهمیت بسیاری دارد، از این رو در قالب جلسات، کمیته های تخصصی، بازدید و کارگروه تسهیل و ... به دنبال رفع مشکلات واحدهای تولیدی درجهت تحقق شعار ابلاغی مقام معظم رهبری در مهار تورم و رشد تولید در استان هستیم.

حمید رضا ایزدی با تاکید بر ایجاد و فراهم کردن زیرساخت های لازم در توسعه فعالیت‌های اقتصادی افزود: توجه به شناسایی ظرفیت های صنعتی برای جذب سرمایه گذاری در استان، گسترش فعالیت شرکت های دانش بنیان برای کیفی سازی تولیدات، توسعه بازارهای داخلی و خارجی ورونق اقتصادی امری ضروری است که وجود همدلی و ارتباط بین بخش خصوصی و دولتی نیز از عوامل مؤثر در این مهم است که در استان فارس نمود دارد.

در ادامه این همایش نمایندگان بخش صنعت و معدن به ارائه نظرات و مشکلات در حوزه تولید پرداختند و درخواست های مدیران واحدهای صنعتی ومعدنی رابیان کردند.

در حاشیه این رویداد نمایشگاه یک روزه توانمندی‌های صنعتی و معدنی فارس با مشارکت بیش از ۳۰ واحد تولیدی و معدنی گشایش یافت، در این نمایشگاه واحدهای تولیدی و معدنی توانمند استان فارس فعالیت‌های خود را در معرض دید عموم قرار دادند که استاندار فارس، سایر مسئولان و صنعتگران و معدنکاران از نمایشگاه بازدید و درجریان توانمندیهای تولید کنندگان قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =