فولاد خوزستان

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در خصوص ایجاد امید بین اساتید و انتقال آن به دانشجویان، نیازمند آگاهی از دستاوردها و پیشرفت‌ها هستیم.

به گزارش ایراسین، حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد در نشست هم‌اندیشی دانشگاهیان شهید چمران اهواز با موضوع دانشگاه، امیدآفرینی و مسوولیت اجتماعی در دانشگاه شهید چمران اظهار داشت: امید و دستاوردهای کشور، توسط دانشگاهیان و در محیط دانشگاه ایجاد شده است.

وی با اشاره به بحران هویت، توضیح داد: دستاوردهای خود را ببینیم که کجا بودیم و اکنون در چه موقعیتی قرار داریم و این لازم است که برای آینده نیز برنامه‌ریزی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: دشمن سعی می‌کند دستاوردهای بزرگ دانشگاهیان را به اندازه کاهی جلوه دهد و نقاط ضعف را به اندازه کوه جلوه دهد و در تلاش است که ناامیدی را تبلیغ کند و اساتید در مقابل باید امیدآفرینی را ترویج کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه برای اینکه به رسالت خود عمل کند باید فرصت حضور در مسائل مختلف را پیدا کند و در استان خوزستان به سهم خودمان آمادگی داریم که چالش‌های موجود توسط اساتید بررسی و راهکارهای علمی ارائه و از ظرفیت دانشگاه استفاده شود.

حجت الاسلام موسوی‌فرد در خصوص اشتغال و مطالبه جوانان از مسئولان، افزود: متاسفانه نقطه ضعف موجود و یکی از چالش‌ها در خوزستان بحث اشتغال است و از اساتید می‌خواهیم در این خصوص کمک کنند.

وی عنوان کرد: در خصوص ایجاد امید بین اساتید و انتقال آن به دانشجویان، نیازمند آگاهی از دستاوردها و پیشرفت‌ها هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =