• ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
  • کد خبر: 45743
  • readingTime: ۱ دقیقه
زغالسنگ

مسائل مربوط به دسترسی به سرمایه، زمان طولانی برای تامین تجهیزات و کمبود نیروی کار برای کار کردن در معادن، بازار زغال سنگ آمریکا را به چالش کشیده است.

به گزارش ایراسین به نقل از ایفنا، در حالی که فشاری در صنعت فولاد دنیا برای تغییر تولید از کوره‌های بلند مصرف‌کننده زغال سنگ به کوره‌های قوس الکتریکی با کربن کمتر وجود دارد که از فولاد بازیافتی به عنوان ورودی اولیه استفاده می‌کنند، این تغییری نیست که به سرعت اتفاق بیفتد و فعالان بازار زغال سنگ متالورژی هنوز نیاز به محصول خود در آینده می‌بینند. در این راستا یافتن سرمایه گذاری کافی برای حمایت از این صنعت خود چالش بزرگی است.

امروزه نسبت به سال ۲۰۱۶ زغال سنگ متالورژی در جهان کمتر تولید می‌شود، علی‌رغم اینکه قیمت‌های بی‌سابقه‌ای در سال‌های اخیر به ثبت رسیده است. به این دلیل نیست که انگیزه اقتصادی برای انجام آن وجود ندارد بلکه به این دلیل است که چالش‌های فیزیکی برای انجام آن وجود دارد.

به عنوان مثال تولید استرالیا از ۱۸۹ میلیون تن در سال ۲۰۱۶ امسال به ۱۵۰ میلیون تن می‌رسد در حالی که قیمت ۱۰۰ درصد رشد داشته است. امروزه فقط تولید هند، چین، مغولستان و روسیه رشد داشته است. استخراج زغال سنگ به سرمایه گذاری بیشتر برای ثابت نگه داشتن تولید نیاز دارد و کمبود سرمایه موجب افت تدریجی تولید می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =