جشنواره شیخ بهایی

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: ثبت نام هجدهمین دوره جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی آغار شده و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۵ دی ماه سال جاری با مراجعه به سامانه اینترنتی جشنواره ثبت نام کنند.

قاسم مصلحی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به برگزاری هجدهمین دوره جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در اصفهان اظهار داشت: این دوره نیز دارای دو بخش مسابقه‌ای «طراحان کسب و کار» و «فن آفرینی و تجاری سازی فن آفرینی (نوپا و رشد یافته)» است که در بخش طراحان کسب و کار، شرکت کنندگان باید یک تیم با ماهیت حقوقی داشته باشند و علاوه بر ارائه امکان سنجی دقیق و کامل طرح، حداقل نمونه محصول یا MVP داشته باشند.

وی با اشاره به شرایط شرکت در بخش «فن آفرینی و تجاری‌سازی فن آفرینی» ادامه داد: شرکت کنندگان در این قسمت باید شخصیت حقوقی ثبت شده با حداقل ۵۱ درصد از سهام متعلق به بخش خصوصی داشته باشند و تولید و تجاری سازی محصول مبتنی بر فناوری را شروع کرده باشند.

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان خاطر نشان کرد: دوره جدید این جشنواره معتبر ملی، ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد که تمامی علاقه‌مندانی که از شرایط شرکت در این جشنواره معتبر ملی برخوردار باشند، می‌توانند تا ۱۵ دی ماه سال جاری با مراجعه به سامانه اینترنتی هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی به نشانی www.shtf.ir برای شرکت در این رویداد ثبت نام کنند.

گفتنی است، جشنواره فن آفرینی شیخ‌بهایی با هدف ترویج و توسعه فرهنگ خلاقیت، نوآوری و فن آفرینی و شناسائی و تشویق ایرانیان فن‌آفرین سراسر جهان، اردیبهشت هر سال همزمان با سالروز بزرگداشت «شیخ‌بهایی» در اصفهان برگزار می‌شود و به عنوان یکی از جشنواره‌های معتبر وزارت علوم از حمایت «وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» و «معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری» برخوردار است.

آغاز فراخوان ثبت نام هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =