• ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۰
  • کد خبر: 45441
  • readingTime: ۱ دقیقه
ژوزه مورایس

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم ما قبل از این اتفاقات روبه جلو بود اما شرایط خاصی برای تیم ما به وجود آمد. بعد از این اتفاقات نشان دادیم که یک تیم هستیم.

به گزارش ایراسین، فرشاد احمدزاده، بهترین بازیکن زمین دیدار سپاهان و آلمالیق پس از پیروزی پرگل طلایی‌پوشان در نشست خبری اظهار داشت: از هواداران سپاهان که از اصفهان برای حمایت تیم آمدند تشکر می‌کنم؛ خودشان می‌دانند که فقط آنها را داریم.

وی ادامه داد: از هواداران بانو هم تشکر می‌کنم که امروز در ورزشگاه حضور پیدا کردند. امیدوارم هواداران سپاهان در ادامه کمک کنند به شرایط خوب خود که تا پیش از اتفاقات اخیر داشتیم، برگردیم.

وینگر تیم سپاهان تصریح کرد: بازی امروز دیدار سختی بود. ما در ابتدا یک گل به ثمر رساندیم و بعد از آن چند گل دیگر نیز به ثمر رساندیم و کیفیت خود را به نمایش گذاشتیم.

وی بیان کرد: خودتان می‌دانید در لیگ قهرمانان آسیا یک تیم باید خیلی باکیفیت باشد که بیشتر از دو، سه گل در یک مسابقه به ثمر برساند و خوشحالم که امروز این اتفاق صورت گرفت.

احمدزاده خاطرنشان کرد: خوشحالم امروز نتیجه به سود ما رقم خورد و امیدوارم با کیفیت در ادامه حرکت کنیم تا بتوانیم از گروه خود در آسیا صعود کنیم.

وی افزود: تیم ما قبل از این اتفاقات روبه جلو بود اما شرایط خاصی برای تیم ما به وجود آمد. بعد از این اتفاقات نشان دادیم که یک تیم هستیم.

احمدزاده افزود: بدون شک در لیگ قهرمانان آسیا هم پیروزی و هم یک گل هم مهم است و بدون شک به همین دلیل به دنبال آن بودیم که گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم حریف نیز تیم خوبی بود اما آنها مصدومانی داشتند. خدا را شکر می‌کنم که در این بازی به پیروزی رسیدیم و از این بابت بسیار خوشحالم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =