کارآفرینان

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از تهیه بانک اطلاعاتی جامع کارآفرینان به منظور حمایت و تسهیلگری امور کارآفرینان، خبر داد و گفت: جلسات کانون کارآفرینان برتر باید گستره استان را در بر بگیرد و تنها به ارائه طرح در مرکز استان بسنده نشود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمود حقیقت سرشت در جلسه هیأت امنای کانون کارآفرینان برتر استان اظهار داشت: باتوجه به گزارش ارائه شده توسط چهار شرکت دانش‌بنیان استان، با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست می‌توانیم شاهد اتفاقات نوین در استان و کشور باشیم.

وی در مورد مهمترین اهداف کانون کارآفرینان برتر استان، ادامه داد: معرفی کارآفرینان برتر استان و اتصال کارآفرینان به دستگاه‌ها و واحدهای اجرایی در بخش خصوصی یا دولتی از مهمترین اهداف کانون کارآفرینان برتر استان است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان افزود: اگر این مهم محقق شود شاهد اتفاقات خوشایندی در جهت‌گیری کارآفرینان به سمت کارآفرینی برتر و رشد و توسعه فعالین اقتصادی استان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: کارآفرینان یقیناً حمایت دولت را خواهند داشت، توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان جزو اولویت‌های اساسی استان و کشور است و البته حمایت از شرکت‌های کارآفرینی بسته به نوع و فعالیت شرکت متفاوت است.

حقیقت سرشت اظهار کرد: مهمترین نقشی که دولت می‌تواند ایفا کند تسهیلگری فرایندها، بروکراسی اداری، تأمین مالی و ... است.

وی متذکر شد: قطعاً دولت از شرکت‌های کارآفرینی حمایت و پشتیبانی می‌کند اما معتقد هستیم حمایت‌ها بایستی زمان داشته باشند و شرکت پس از مستقل شدن به سایر شرکت‌ها نیز کمک کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در خصوص بانک اطلاعاتی مجموعه‌های کارآفرینی استان، گفت: این مهم جزو برنامه‌های استان است که بانک اطلاعاتی جامع و کاملی تشکیل و جایگاه شرکت‌های دانش‌بنیان در استان مشخص شود.

وی ادامه داد: جلسات کانون کارآفرینان برتر باید گستره استان را در بر بگیرد و تنها به ارائه طرح در مرکز استان بسنده نشود و از ظرفیت فعالان کارآفرینی شهرستان‌های استان به خوبی استفاده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =