طلافروشی

قیمت طلا و سکه دیروز کاهش قیمت روزهای یکشنبه و دوشنبه را جبران کرد و با افزایش همراه شد. این بازار متاثر از روند صعودی فاکتورهای تعیین قیمت در بازار طلا صعودی شده بود.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت نیوز، قیمت طلا و سکه دیروز با گپ مثبت باز شد. این بازار متاثیر از افزایش ۴۰۰ تومانی قیمت دلار و رشد محدود طلای جهانی با صعود ۱۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی در تمام قطعات و وزن‌ها در بازار طلای داخلی، به کار خود پایان داد.

روز گذشته و در زمان فعالیت بازار طلا، قیمت انس افزایش محدودی داشت؛ اما پس از بسته شدن بازار داخلی، قیمت انس جهانی کاهش ۱۱ دلاری داشت و از کانال ۲۰۰۰ دلاری فاصله گرفت. در صورتی که فردا قیمت دلار افزایشی و طلای جهانی روند نزولی داشته باشد این موضوع می‌تواند مانع رشد قیمت در بازار طلا و سکه باشد.

گفتنی است در لحظه نگارش این گزارش انس جهانی طلا با رقم ۱۹۸۴ دلاری در حال معامله است.

رشد نیم میلیونی سکه امامی

روز گذشته سه‌شنبه ۹ آبان قیمت سکه امامی رشد ۵۶۸ هزار تومانی داشت. این قطعه با قیمت ۲۹ میلیون و ۷۰۱ هزار تومان معامله شد. سکه‌ بهار نیز با افزایش ۳۰۱ هزار تومانی با قیمت ۲۵ میلیون و ۸۹۴ هزار تومان معامله شد.

دیروز نیم‌ و ربع سکه با افزایش ۱۵۰ هزار تومانی به ترتیب با قیمت ۱۵ میلیون و ۵۵۰ و ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شدند. سکه گرمی با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی با قیمت پنج میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه از قیمت پیشی گرفت

روز گذشته قیمت طلا نیز افزایش داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با ۶۰ هزار تومان رشد با رقم ۱۰ میلیون و ۸۱۳ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز افزایش ۱۰ هزار تومانی داشت و به رقم دو میلیون و ۴۹۶ هزار تومان رسید. هر گرم طلای دست دوم نیز با قیمت دو میلیون و ۴۶۲ هزار تومان معامله شد.

در نهمین روز آبان حباب تمام قطعات سکه افزایش داشت. حباب سکه‌ امامی ۵۵۷ هزار تومان،‌ سکه بهار ۳۲۱هزار تومان، نیم‌سکه ۱۶۱ هزار تومان، ربع سکه ۱۵۵ هزار تومان و سکه گرمی ۱۰۲ هزار تومان رشد داشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =