مهرداد فقیهیان

مدیرعامل شرکت فولادسنگ مبارکه گفت: خوشبختانه در زمینه پدافند غیرعامل به صورت ساختاریافته اقدامات بسیار مهمی در این شرکت انجام شده است چراکه معتقدیم اهداف سازمانی شرکت با اهداف پدافند غیرعامل عجین است.  

به گزارش ایراسین، آیین ملی نکوداشت پدافند غیرعامل از سوم تا دهم آبان ماه با شعار ایران پایدار، به وسعت ایمان، به بلندای امید برگزار می شود. در همین خصوص مهرداد فقیهیان، مدیرعامل شرکت فولادسنگ مبارکه اظهار کرد: همه کارکنان شرکت فولادسنگ مبارکه نسبت به اهمیت پدافند غیرعامل آگاه هستند و در این زمینه مشارکت دارند.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه پدافند غیرعامل، افزود: خوشبختانه در زمینه پدافند غیرعامل به صورت ساختاریافته اقدامات بسیار مهمی در شرکت فولادسنگ مبارکه انجام شده است چراکه معتقدیم اهداف سازمانی شرکت با اهداف پدافند غیرعامل عجین است.
مدیرعامل شرکت فولادسنگ مبارکه بر ضرورت و اهمیت پدافند غیرعامل در معدن به ویژه در عملیات آتشباری تاکید کرد و گفت: سازمان چابک و پویا به حفظ جان نیروی انسانی در مواقع بحرانی و تهدیدآمیز اهمیت می‌دهد و بر این باور است که هدف پدافند غیرعامل انسجام و هماهنگی میان بخش های سازمان است.
وی با اشاره به شعار ایران پایدار، به وسعت ایمان، به بلندای امید در هفته پدافند غیرعامل، تاکید کرد: در شرکت فولادسنگ مبارکه توسط همکاران متخصص علاوه بر اینکه در عملیات آتشباری، در مسیر و جاده‌ها و در کنترل زمین و مکانیک سنگ اقدامات پیشگیرانه انجام می شود بلکه موارد علمی و تحقیقاتی برای نخستین بار در معادن روباز مانند بهینه سازی فرایند آتشباری بر اساس کنترل فازی نتایج حاصل از تغییر بارسنگ، فاصله‌داری جهت کاهش هدررفت انرژی انفجار (کاهش لرزش زمین و لرزش هوا) و افزایش اثرگذاری در خردایش سنگ و همچنین شبیه‌سازی فرایند و مسیر سقوط و لغزش سنگ در بین پله ها و جاده‌های معدنی برای کاهش ریسک برخورد سنگ با ماشین آلات و نفرات در حال تحقیق است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =