• ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱
  • کد خبر: 45019
  • readingTime: ۱ دقیقه
طلای جهانی

قیمت طلا و سکه در دومین روز هفته، برخلاف روز شنبه حرکت کرد و با روند نزولی معاملات را به پایان رساند. برخی معامله‌گران بازار طلا، افت قیمت دیروز را استراحت بازار در مسیر صعودی می‌دانند.

روز گذشته قیمت طلا و سکه در روند کاهشی قرار داشت. این بازار متاثر از افت قیمت دلار و تعطیلی بازارهای جهانی نزولی شد و افزایش‌ قیمت‌های روز شنبه را جبران کرد.

روند نزولی بازار طلا در روز گذشته باعث برگشت قیمت سکه بهار به کانال پایین‌تر و عقب نشینی سکه امامی در کانال ۲۹ میلیونی شد.

فعالان بازار طلا روند تقاضا در این بازار را نزولی می‌دانند و می‌گویند موید این موضوع افت حباب سکه است. گفتنی است قیمت انس جهانی طلا روی رقم ۲۰۰۶ دلار ثابت شده است.

سکه بهار به کانال ۲۵ میلیونی برگشت

دیروز یکشنبه هفتم آبان، قیمت سکه امامی افت ۴۹۸ هزار تومانی داشت. این قطعه با قیمت ۲۹ میلیون و ۴۰۱هزار تومان معامله شد. سکه‌ بهار نیز با افت ۶۰۸ هزار تومانی با قیمت ۲۵ میلیون و ۸۹۳ هزار تومان معامله شد.

دیروز نیم‌ و ربع سکه هر یک با افت ۲۰۰ هزار تومانی به ترتیب با قیمت ۱۵ میلیون و ۶۰۰ و ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شدند. سکه گرمی تنها قطعه‌ای بود که بدون تغییر و با قیمت ۶ میلیون تومانی در روز یکشنبه معامله شد.

حباب سکه گرمی ۳ میلیونی شد

روز گذشته قیمت طلا نیز کاهش داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با ۱۴۲ هزار تومان افت با رقم ۱۰ میلیون و ۸۱۱ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز کاهش ۳۳ هزار تومانی داشت و به رقم دو میلیون و ۴۹۵ هزار تومان رسید. هر گرم طلای دست دوم نیز با قیمت دو میلیون و ۴۶۲ هزار تومان معامله شد.

در هفتمین روز آبان حباب تمام قطعات سکه غیر از سکه گرمی کاهش داشت. حباب سکه‌ امامی ۱۳۸ هزار تومان،‌ سکه بهار ۲۳۶ هزار تومان، نیم‌سکه ۱۸ هزار تومان و ربع سکه ۱۰۹ هزار تومان کاهش داشت. حباب سکه گرمی نیز ۴۵ هزار تومان رشد داشت و این مقدار افزایش حباب این قطعه را در کانال سه میلیونی قرار داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =