پنل های تخصصی دهمین کنفرانس بین‌المللی استیل پرایس

احسان دشتیانه، عضو شورای عالی بورس و اوراق بهادار گفت: نیاز است برای تولید فولاد با ارزش افزوده بالا از ابلاغ بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های لحظه‌ای برای کنترل بازار جلوگیری شود. حاکمیت باید بازار صادرات را تشویق کند تا فولاد با ارزش افزوده بالا ریسک پایینی برای تولید داشته باشد.

احسان دشتیانه، عضو شورای عالی بورس و اوراق بهادار و مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیح فارس در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: فولاد آلیاژی یا محصولات با ارزش افزوده بالاترالزاماتی دارد که بستر و زیرساخت‌های تولید آن در کشور فراهم است.

وی افزود: زنجیره فولاد، انرژی در دسترس، نیروی انسانی متخصص و دسترسی به تکنولوژی‌های برتر فولاد در کشور موجود است. اما باید توجه داشت که در صورت تولید فولاد با ارزش افزوده بالا به گونه‌ای که توجیه اقتصادی داشته باشد نیازمند صادرات هستیم؛ چرا که مصرف داخلی این محصول محدود است.

دشتیانه در پایان یادآور شد: نیاز است برای تحقق این امر از ابلاغ بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های لحظه‌ای برای کنترل بازار جلوگیری شود. حاکمیت باید بازار صادرات را تشویق کند تا فولاد با ارزش افزوده بالا ریسک پایینی برای تولید داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =