استمفوردبریج

بازنشستگان ارتش از معامله‌ای که باعث شد چلسی زمینی به مساحت نیم هکتار را به قیمت ۸۰ میلیون پوند خریداری کند، خشمگین هستند.

ساکنین منطقه‌ای نزدیک به خانه چلسی که اغلب بازنشسته‌ها و سربازان سابق ارتش هستند، از فروش خانه‌های خود به استمفوردبریج انتقاد کردند. کسانی که در ساختمان‌های سر اسوالد استول در فولام لندن زندگی می‌کنند، اعلام کردند که در صورت دریافت دستور تخلیه، از خروج خودداری خواهند کرد. غول‌های لیگ برتر اکثر زمین‌های کنار استمفوردبریج را از بنیاد استول خریداری کردند.

یکی از جوانترین کهنه‌سربازان که عضو سابق ارتش متیو بیگنل است و ۳۶ سال سن دارد، به نشریه سان گفت که از این حرکت «عمیقا ناراحت شده است.» وی افزود: «این مایه شرمساری است. تاکید زیادی بر پولی که به دست خواهند آورد شده و در مورد خانه‌هایی که از دست می‌دهند حرفی نمی‌زنند. آنها ده‌ها کهنه‌سرباز را بی‌خانمان کرده‌اند. اصلا خوب نیست.»

او گفت که ساکنین از ترک خانه خودداری می‌کنند. و ادامه داد: «ما باید بررسی کنیم که برای مقابله با این تصمیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم.»

بازنشستگان ارتش از معامله‌ای که باعث شد چلسی زمینی به مساحت نیم هکتار را به قیمت ۸۰ میلیون پوند خریداری کند، خشمگین هستند. در همین حال بازسازی ۲ میلیارد پوندی باشگاه در حال انجام است. اما این بدان معناست که ۱۰۰ کهنه سرباز و بیوه جنگی که در داخل این خانه‌ها زندگی می‌کنند، باید در جای دیگری اسکان داده شوند.

شان کندی ۵۱ ساله که از سال ۲۰۱۳ در آپارتمان خود زندگی می‌کند گفت: «کیفیت خدمات خیریه هرگز خیلی قوی نبوده است. اکنون باید جای دیگری برای زندگی پیدا کنم و آنقدر استرس دارم که نمی‌توانم کاری از پیش ببرم. جای تعجب نیست، ما در کنار باشگاه چلسی زندگی می‌کنیم و آنها قدرت و پول لازم برای انجام این کار را دارند.»

بنیاد سر اسوالد استول، که برای حمایت از سربازان بازگشته از جنگ جهانی اول ایجاد شده است، به مردان و زنان سرباز سابق و همسرانشان خانه می‌دهد. مجتمع فولام در سال ۱۹۱۶ برای اسکان کهنه‌سربازان اهدا شد. ساکنان مجبور نخواهند بود فورا خانه‌های خود را ترک کنند. به گفته موسسه خیریه، زمین پس از اتمام مراحل فروش به طور موقت به استول بازگردانده می‌شود تا مدت کافی برای پیدا کردن محل اقامت جایگزین و مناسب وجود داشته باشد.

بی‌خانمان شدن عده‌ای کهنه‌سرباز به دلیل بازسازی استمفوردبریج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =