حمایت از غزه در اصفهان

مردم انقلابی اصفهان در پی حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی و بمباران بیمارستان «المعمدانی» در غزه این جنایت هولناک را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، امروز چهارشنبه مردم اصفهان در محکومیت جنایت بزرگ اسرائیل در کشتار بی‌رحمانه مردم غزه در بمباران بیمارستان «المعمدانی» غزه در میدان امام حسین (ع) گرد هم آمدند.

حضور کودکان، نوجوانان، جوانان، طلاب، بازاریان، دانشجویان، ورزشکاران، نیروهای نظامی و انتظامی در این گردهمایی نشان از تنفر و نابودی رژیم منحوس اسرائیل بود.

تجمع‌کنندگان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا - مرگ بر اسراییل» و «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد» شهادت و مجروح شدن بیش از هزار نفر از مردم بی‌دفاع غزه را محکوم و انزجار و نفرت خود را از حرکت ددمنشانه رژیم کودک‌کش اسراییل اعلام کردند.

دانش آموزان اصفهانی که برای حمایت از کودکان و دانش آموزان غزه به میدان امام حسین (ع) آمدند، یک‌صدا می‌گفتند که برای حمایت از کودکانی آمده‌ایم که بی‌گناه کشته شده‌اند، باید کشتار کودکان تمام شود، این جنایت بزرگی است.

مردان، زنان و جوانان اصفهانی، همچون تمام مردم باغیرت و حماسه‌ساز ایران اسلامی با حضور خود خواستار خاتمه دادن به جنایات ددمنشانه رژیم سفاک صهیونیستی و توقف اقدامات ضد بشری این رژیم شدند.

مردم اصفهان با حضور حماسی خود تا هنگامه اذان مغرب و با برپایی نماز جماعت برای نابودی اسرائیل دعا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =