پردرآمدترین بازیکنان جهان

در جدیدترین لیست پردرآمدترین بازیکنان دنیای فوتبال، کریستیانو رونالدو با اختلاف زیاد نسبت به لیونل مسی صدرنشین است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مجله فوربس فهرست ثروتمندترین فوتبالیست‌های جهان در سال ۲۰۲۳ را منتشر کرده است. همانطور که انتظار می‌رفت کریستیانو رونالدو در صدر جدول ایستاده و با درآمد سالانه ۲۱۴ میلیون پوندی پردرآمدترین فوتبالیست جهان شده است. رونالدو حدودا ۱۶۴ میلیون پوند بابت فوتبال داخل زمین و ۴۹ میلیون پوند برای فعالیت‌های خارج از زمین نظیر حضور در ویدئوهای تبلیغاتی به جیب می‌زند.

لیونل مسی با اختلاف زیاد در رتبه دوم قرار دارد. اسطوره آرژانتینی ۱۱۱ میلیون پوند در سال درآمد دارد و هم‌تیمی سابق او در پاری‌سن‌ژرمن «نیمار» با ۹۲ میلیون پوند در سال سوم است. کیلیان امباپه هم‌تیمی دیگر مسی در پی‌اس‌جی با درآمد سالیانه ۹۰ میلیون پوندی چهارم است و کریم بنزما که ۸۷ میلیون پوند درآمد دارد جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده است. ارلینگ هالند، مهاجمی که در منچسترسیتی کولاک به پا کرده با درآمد ۴۸ میلیون پوندی در رتبه ششم و رقیب او در لیگ برتر محمدصلاح با درآمد ۴۴ میلیون پوندی‌اش جایگاه هفتم را از آن خود کرده است.

سادیو مانه با درآمد ۴۳ میلیون پوندی هشتم است و کوین دی‌بروینه با درآمد ۳۲ میلیون پوندی که بخشی از آن از همکاری جدیدش با مک‌دونالد به دست می‌آید رتبه نهم جدول است. کاپیتان انگلیس «هری کین» با انتقال به بایرن مونیخ درآمد خود را به طرز قابل توجهی افزایش داده و قرارداد او با شرکت فروش آنلاین Fanatics باعث شده که با درآمد ۳۰ میلیون پوندی‌اش در سال در جایگاه دهم جدول فوربس قرار بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =