• ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
  • کد خبر: 44314
  • readingTime: ۱ دقیقه
والیبال ایران - چین

فدراسیون والیبال ایران در پی ناکامی‌های اخیر تیم ملی والیبال به شدت در جستجوی یک مربی سطح بالا و تمام وقت خارجی برای این تیم است.

به گزارش ایراسین به نقل از تسنیم، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در آستانه پایان دوران ریاستش بر این فدراسیون و به دنبال ناکامی‌های اخیر تیم ملی به شدت در جستجوی یک مربی سطح بالا و تمام وقت خارجی است.

آندره‌آ آناستازی مربی سرشناس ایتالیایی که همیشه نامش به‌عنوان کاندیدای سرمربیگری ایران مطرح بوده از لیست داورزنی حذف شده است و گفت‌وگو با ویتال هینن بلژیکی نیز که علاقه زیادی به تیم ملی ایران دارد، ادامه پیدا نکرد.

همچنین بعید به نظر می‌رسد خاویر وبر مربی آرژانتینی که در حال حاضر در کادر فنی تیم ملی آمریکا حضور دارد، قید زندگی در کالیفرنیا و حضور در المپیک ۲۰۲۴ با تیم ملی آمریکا را بزند و به ایران بیاید.

مذاکرات فدراسیون والیبال با ولادیمیر آلکنو نیز به پایان رسیده است. طرف ایرانی، شرایط خود را برای سرمربی پیشین تیم‌های ملی روسیه و ایران ارسال کرده و در انتظار پاسخ اوست.

در این بین جانلورنزو بلنجینی سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایتالیا ظاهراً گزینه مورد علاقه داورزنی است که برای دادن پاسخ نهایی، یک هفته فرصت خواسته است.

براساس این گزارش، محمدرضا داورزی در روزهای آتی جلسه آنلاینی هم با رنان دال‌زوتو سرمربی پیشین تیم ملی برزیل خواهد داشت. دال‌زوتو پس از کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس از سمت خود استعفا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =